ژاکت سرویس ژاکت سرویس

سلام و عرض ادب

محتوای یونیک از آن جمله محتواهایی است که تک تک جملات، به صورت کاملاً اختصاصی برای وب سایت شما نوشته شده و هیچ بند و جمله‌ای از آن، کپی نیست.

📌در واقع ما وقتی که اقدام به تولید یک محتوای منحصر به فرد و یونیک میکنیم،هنگام نوشتن تنها هدفمان رفع نیازهای جامعه و همچنین جواب های کاربران است. به همین خاطر است که سعی در شناسایی مخاطبین هدف خود کرده و با توجه به این مخاطبین سعی در تولید محتوای یونیک میکنیم پس از این بابت خیالتان راحت کارا به کاردان سپردید.

📌برای نوشتن یک محتوای یونیک تا جای ممکن از پرداختن به حاشیه‌ها و توضیحات اضافی, خوداری میکنیم. این مورد مخاطبین را خسته و فراری می‌دهد. بیشتر سعی میکنیم محتوای اصلی مختصر و مفید و در عین حال کاملاً کاربردی برای کاربر باشد. این مورد باعث می‌شود تا مقاله جامع و کامل و کاملاً یونیک باشد و کاربر تا انتها مقاله را دنبال میکند  و کاربر به سایت شما اعتماد  کرده و خیالتان راحت باشه, چون کاربری و که شما تونستین داخل سایتتون نگه دارین ومقاله روکامل خونده ؛هم باعث میشه دوباره به سایت شما برگرده و اینکه از نظر گوگل سایت شما خوب و مفید  بوده که کاربر زمان زیادی داخل سایت شما مونده و  همین امر باعث افزایش  رتبه در موتور جستجو میشود.

📌نکته:محتوای کپی قطعاً تأثیراتی منفی روی وب سایت به خصوص رتبه بندی سایت در نتایج جستجوی گوگل خواهد داشت و در واقع استفاده از آن هیچ ارزشی برای وب سایت شما ندارد و حتی باعث جریمه وب سایت هم خواهد شد.

 

✅اما تولید محتوای یونیک هم به پیشرفت کسب و کار اینترنتی شما کمک خواهد کرد و هم تأثیرات مثبتی روی سئو وب سایت و نتایج جستجوی گوگل خواهد داشت و سعی کنید این نوع محتواها را جدی بگیرید.

متن یونیک که شما سفارش میدهید شامل 1500 کلمه هست.

👈ویرایش:مشکل از طرف ما باشد از قبیل؛ غلط املایی-استفادهاز کلمه کلیدی به غیر از کلمه کلیدی که کارفرما داده باشد- استفاده از عنوان اشتباه=بدون هیچ بهانه ای در کمترین زمان بصورت رایگان اصلاح میشود و خدمت کارفرما ارسال میشود. ولی؛

ویرایشی بجز موارد بالا = هزینه هر ویرایش 10هزار تومان.

 

وقتی این کار را به ما می سپارید:

🚀شما  یک محتوا یونیک به شرط کپی نبودن ,با اصول و نگارش عالی جهت ایندکس سریع در موتور های جستجو از جمله گوگل را از ما تحویل میگیرید.🚀

 

 

سوالات متداول سرویس

Retry Layer 1