ژاکت سرویس ژاکت سرویس

با سلام

همانطور که می دانید، داشتن یک سایت برای هر بیزینس، کسب و کار و شخصی واجب است. داشتن سایت هم باعث افزایش فروش محصولات و خدمات شما می شود و هم راهی موثر و مداوم برای ارتباط با مخاطبانتان است. اهمیت داشتن وبسایت شاید در وهله اول چندان ملموس نباشد اما با رشد کسب‌وکار تجاری در دنیای آنلاین متوجه کمبود چنین پلتفرمی می‌شوید. چرا که امروزه اغلب کسب‌وکارها در حال خروج از فضای سنتی و در حال ورود به فضای دیجیتال هستند که برای انجام چنین تحولاتی ابزارهای مختلفی وجود دارد؛ مثلا استفاده از شبکه‌های اجتماعی مختلف و تاسیس یک صفحه ویژه برای کسب‌وکار یا استفاده از پلتفرم‌های مختلف مجازی برای ارائه خدمات و محصولات به طیف گسترده‌ای از مشتریان.

در همین راستا، راه‌اندازی یک وب‌سایت منحصر به فرد برند و نام تجاری، شاید یکی از بهترین تصمیماتی باشد که باید برای مهاجرت از فضای سنتی به فضای آنلاین آن را اجرایی کنید.

ما با بیش از صد سایت طراحی شده با زبان وردپرس در خدمت شماست.

مبلغ طراحی همراه با دامنه ir و هاست یک گیگ می باشد.

سایت های شرکتی، فروشگاهی، خدماتی، پزشکی و غیره همراه با ویدیو پشتیبانی ارسال میشه. در ویدیو آموزش میدیم که چطور سایتتون مدیریت کنید.

تغییرات مورد نیاز تا 5 تغییر رایگان اعمال میشه

همچنین پشتیبانی فنی یک ساله داریم یعنی اگر سایت شما کار نکرد یا دچار مشکل شد برطرف می کنیم. ( این پشتیبانی شامل قابلیت اضافه کردن نمیشه و هزینه اضافه کردن قابلیت جداست)

می تونین تقاضا بدید نمونه کارها رو ارسال کنیم.

قابلیت های سایت ها :

منو قابل تغییر

بخش ها و برگه های مورد نیاز شامل تماس با ما، درباره ما، خدمات ما، محصولات ما، صفحه اصلی، صفحه دریافت اطلاعات مشتریان،

اتصال به فضای مجازی، راه های تماسی مختلف

فرم های مورد نیاز ( فرم ارسال رزرومه ها، فرم تماس، فرم گرفتن اطلاعات، فرم گرفتن نوبت ، فرم دریافت اطلاعات از مشتری)

فروشگاه مورد نیاز با قابلیت های کامل اعم از قیمت گذاری ، تخفیف، کد تخفیف، رنگ بندی ها، سایز بندی ها، تصاویر و توضیحات محصولات، ویدیو محصولات،

سوالات متداول سرویس

Retry Layer 1