ژاکت سرویس ژاکت سرویس

ثبت کسب و کار شما در گوگل { افزایش تماس مشتریان}

 روزانه افراد زیادی به دنبال یافتن خدمات مورد نظر خود در شهر و نزدیکی خود هستند و گوگل به کسب و کار محلی بسیار اهمیت می دهد. شما با ثبت اطلاعات کسب و کار خود در گوگل، می توانید فروش خود را افزایش دهید.

با ثبت کسب و کار شما در گوگل چه اتفاقی می افتد؟

با ثبت کسب و کار شما در گوگل، کاربر با جستجوی شغل و نام کسب و کار شما می تواند شما را پیدا کند. در خیلی از مشاغل رقبا اقدام به ثبت لوکیشن محل کسب و کار خود نکرده اند و یا تعداد کمی لوکیشن محل کار خود را در گوگل ثبت کرده اند که افرادی که لوکیشن خود را در گوگل ثبت نکرده اند، تعداد بازدید و فروش زیادی را از دست داده اند و یا کسانی که کسب و کار خود را در گوگل ثبت کرده اند، مشتریان زیادی را به محل کسب و کار خود جذب می کنند.

در دنیای دیجیتال امروز، فقط نباید منتشر باشید تا یک مشتری وارد مغازه شما شود و می توانید چندین برابر افرادی که از جلوی مغازه یا محل کار شما رد می شوند را از طریق دیجیتال مارکتینگ جذب نمایید. افرادی که به دنبال شغل شما هستند، دقیقا مشتری هدف هستند و احتمال این که به خریدار تبدیل شوند بالای 98% می باشد.

برای مثال زمانی که شما به دنبال دکتر قلب هستید و در گوگل سرچ می کنید بهترین دکتر قلب در تهران، بهترین دکتر زیبایی در تهران، کلیدساز در اصفهان، مکانیکی خودرو در شیراز و …. افرادی که کسب و کار خود را در گوگل ثبت کرده اند به مشتری نمایش داده می شوند و کاربر می تواند خیلی ساده با کلیک بر روی شماره تماس با وی تماس گرفته و حتی با توجه به ثبت ساعت کاری کسب و کار، باز یا بسته بودن آن کسب و کار را هم می بیند.

چه کسب و کارهایی نمی توانند در گوگل مپ لوکیشن خود را ثبت نمایند؟

همه مشاغل می توانند لوکیشن محل کسب و کار خود را در گوگل ثبت کنند به جز مشاغلی که به صورت واقعی و فیزیکی در آن محل وجود ندارند و یا قصد ثبت کسب و کار فیک را دارند. برخی از این کسب و کارها عبارتند از باربری ها که با علی رغم عدم وجود محل کسب و کار اقدام به ثبت لوکیشن می کنند که همین عامل باعث گزارش لوکیشن، حذف لوکیشن و از بین رفتن اعتبار ثبت کننده لوکیشن می شود.

برای ثبت اطلاعات کسب و کار در گوگل به چه اطلاعاتی نیاز است؟

برای ثبت اطلاعات کسب و کار خود در گوگل به موارد زیر نیاز می باشد:

  • ساعات کاری مجموعه
  • شماره تماس
  • آدرس
  • مختصات (لوکیشن) محل کسب و کار شما
  • آدرس سایت
  • تصاویری از کسب و کار یا محصولات خود

ثبت اطلاعات کسب و کار در گوگل

مزایای ثبت کسب و کار شما در گوگل

  • با ثبت کسب و کار خود در گوگل می توانید در شهر خود شناخته تر شده و زنگ خور بیشتری داشته باشید.
  • مخاطب با سرچ نام شما در گوگل مپ و نرم افزارهای مسیریاب می تواند مسیر رسیدن به کسب و کار شما را مسیریابی کند.
  • کمک به برندسازی و نمایش نام شما در گوگل

ما می توانیم کسب و کار شما را در گوگل ثبت کنیم.

بنده لوکال گاید 7 دارم به همین دلیل میتونم بخوبی لوکیشن شما را در گوگل ثبت کنم

توجه داشته باشید اگر افرادی با هزینه کمتر لوکیشن شما را ثبت می کنند، تازه کار هستند و رتبه لوکال گاید پایینی دارند و اگر لوکیشن شما با رتبه پایین ثبت شود به راحتی توسط فردی با لوکال گاید بالا حذف خواهد شد. همچنین ثبت مجدد لوکیشن (یعنی لوکیشنی که یکبار ثبت و حذف شده) مشکل و زمان بر می باشد و حتی در برخی اوقات غیر ممکن است. پس این را به عنوان هزینه ندانید بلکه سرمایه گذاری برای رونق کسب و کار شما می باشد. ضمن اینکه هزینه های ثبت مکان در گوگل و ثبت مکان در نقشه اسنپ که ما انجام می دهیم از بسیاری از رقبا کمتر می باشد.

نمونه لوکیشن ثبت شده در گوگل مپ

ثبت لوکیشن در گوگل مپ

نمونه کار ثبت کسب و کار در گوگل

سوالات متداول سرویس

دیدگاه ها

Retry Layer 1