ژاکت سرویس ژاکت سرویس

افزایش امنیت وردپرس

ارائه خدمات افزایش امنیت سایت توسط parvizi96

امنیت وردپرس چیست؟

امنیت وردپرس شاخصی است که به امن بودن سایت وردپرسی از لحاظ حفاظت از اطلاعات سایت و جلوگیری از هک و نفوذ اشاره دارد. در بحث امنیت وردپرس علاوه بر پارامترهای فنی و تکنیکال مانند کدها و افزونه های نصب شده، امن بودن سرویس هاستی که استفاده شده است و تست های نفوذ پذیری قالب و… رعایت برخی نکات از سمت مدیر سایت نیز زیر ذره بین قرار می گیرد.

چرا نیاز است به فکر افزایش امنیت سایت وردپرسی خود باشیم؟

شاید فکر کنید هک شدن سایت اتفاقی است که فقط برای سایتهای بزرگ رخ میدهد و یک سایت شخصی یا شرکتی کوچک هیچگاه هدف هکرها قرار نمیگیرد. اگر اینطور است کاملا در اشتباهید، چراکه طبق آمارهای ارائه شده، بسیاری از سایتهای شخصی و کوچک نیز هک میشوند و گاهی این نفوذ به شکلی است که صاحب سایت تا مدتها از آن بی اطلاع است و هکر برای اهداف مختلفی از سایت قربانی سوءاستفاده میکند. امنیت وردپرس موضوعی است که از اهمیت زیادی برای هر صاحب وب سایتی برخوردار است.

یک سایت هک شده وردپرس می تواند آسیب جدی به درآمد و اعتبار کسب و کار شما وارد کند. هکرها می توانند اطلاعات کاربران، رمزهای عبور و نرم افزارهای مخرب را سرقت کنند و حتی می توانند بدافزار را به دستگاه کاربران شما وارد کنند. بدتر از همه، ممکن است شما تنها در ازای پرداخت باج به هکرها قادر باشید که به وب سایت خود دسترسی پیدا کنید.

سرویس امنیت وردپرس چگونه به من کمک خواهد کرد؟

این سرویس با نصب و تنظیم بهترین افزونه های امنیتی وردپرس ویژگی و خصوصیات کلیدی امنیتی را بر روی سایت شما فعال خواهد کرد.

بعضی از این ویژگی ها به شرح زیر می باشد:

تحریم کاربران بدخواه

مانع ورود کاربران بدخواه به سایتتان شوید. افرداد بدخواه افرادی هستند که به تعداد زیادی لاگین کرده اند اما با خطا روبرو شده اند، افرادی که تعداد زیادی خطای 404 تولید کرده اند و یا اسامی انها در لیست سیاه قرار دارد.

مدیریت و ورود پنهانی

با تغییر آدرس پیش فرض سایتتان(wp-admin)، حمله کنندگان به سایتتان را گمراه سازید. این خصیصه همچنین کمک بزرگی به کاربران می کند که لینک ورود خود را به یاد آورند.

آگاه سازی از طریق ایمیل

اگر فردی چندین بار ورود ناموفق داشته باشد و از سیستم حذف گردد و یا فایلی در سیستم تغییر کند، این موضوع از طریق ایمیل اطلاع رسانی می شود.

تغییر WordPress Salts & Keys

به روز رسانی WordPress Salts & Keys، کلیدهای تصدیق را که هر از گاهی لایه ای از پیچیدگی ایجاد می کند را به روز رسانی می کند.

تطبیق و مقایسه فایل به صورت انلاین

هرگونه تغییرات بر روی فایل های وردپرس روی سیستم را با نسخه WordPress.org مقایسه می کند تا اگر هکرها روی آن تغییری ایجاد کرده باشند مشخص شود.

و ….

افزودنی ورود دو مرحله ای

با انتخاب این افزودنی و فعال کردن این ویژگی بر روی سایت شما، کاربران وادار می شوند که علاوه بر نام کاربری و رمز عبور خود یک کد ثانویه نیز وارد کنند. ارسال کد به وسیله ی گوشی همراه، ایمیل و کدهای پشتیبانی صورت میگیرد.

افزودنی کپچا فرم ها

با فعال کردن این ویژگی برای ثبت هر فرمی در سایت از قبیل نظرات، تماس با ما و فرم صفحه ورود نیاز به تاییدیه کپچا می باشد. فعال کردن این ویژگی جلوی ارسال نظرات و ایمیل های اسپم را گرفته و احتمال حملات Brute Force را به طور چشمگیری کاهش می دهد.

سوالات متداول سرویس

دیدگاه ها

gameshop
gameshop

مدیر وبسایت Gameshopir.com

  • تهران
    • رفتار کاری من چطور بود؟
    • کیفیت کار من چگونه بود؟
    • آیا من به مهلت تحویل کار متعهد بودم؟
    • آیا خدمات ارائه شده، متناسب خواست شما بود؟
Retry Layer 1