ژاکت سرویس ژاکت سرویس

افزایش دامین آتوریتی وب سایت بین 40 تا 60

افزایش دامین اتوریتی بالای ۶۰

افزایش دامین آتوریتی DA وب سایت ها در مبحث سئو از اهمیت زیادی برخوردار است و امروزه افراد زیادی به دنبال روش های متداول و طبیعی برای افزایش اعتبار دامنه هستند. در این روش ما از سایت های قدرتمند و بزرگی نظیر گوگل، یوتیوب، مایکروسافت و … استفاده می کنیم که با اعتبار و دامین اتوریتی نزدیک به ۱۰۰ هستند و بک لینک نیز کاملا فالو است. امروزه خدماتی نظیر افزایش دامین اتوریتی بالای ۶۰ توسط مجموعه نیکداد به طور کاملا قدرتمند انجام می گیرد.

معمولا مزیت های افزایش دامین اتوریتی بالای ۶۰ شامل:

  • بک لینک ها فالو می باشند
  • بک لینک ها اصولی ثبت شده و اصلا خطری برای سایت شما ندارند و اعتبار دامنه شما بسیار بالا خواهد رفت
  • لینک ها کاملا Follow هستند

 

نکات مهم افزایش دامین آتوریتی:

نکته اول: یکی از مهم ترین اهداف افزایش DA وب سایت ها این است که در ارائه تبلیغات و در بین مشتریان تان معتبر خواهد بود و این روش که توسط شرکت MOZ.COM معرفی شده و لینک ها معمولا توسط موز بین ۱ تا ۳ ماه ایندکس خواهند شد و دامین آتوریتی شما رشد بالایی خواهد داشت. همچنین این لینک ها با توجه به پخش گسترده ایندکس خواهند شد و سرعت کراول سایت تان نیز چندین برابر خواهد شد و موتورهای جستجوگر مطالب و محتواهای شما را سریعتر ایندکس می نمایند. در این بخش نکات مهم درباره افزایش دامین اتوریتی بالای ۶۰ را خدمتتان توضیح می دهیم.

همچنین لینک ها در ابزارهایی دیگر نظیر Ahref – Majestic – SEMrush نیز ایندکس شده و نمره دامین و قدرت دامنه شما در این ابزارها نیز رشد و افزایش پیدا می کند.

نکته دوم: لینک ها توسط ما در سایت ها و وبلاگ ها و شبکه های اجتماعی به طور شگفت انگیزی پخش می شوند و با این کار سریعتر ایندکس صورت می گیرد و لطفا پس از ثبت سفارش صبور باشید و نتیجه شگفت انگیز را به زودی خواهید دید.

نکته سوم: نمونه سایت هایی که معمولا لینک سازی برای آنها انجام شده در حال حاضر نیز دامین آتوری بالایی داشته و  شامل سایت karlancer.com و forsatnet.ir می باشد و شما با بررسی دقیق بک لینک های این سایت متوجه می شوید که برای شما نیز دقیق همین رشد ها انجام خواهد گرفت و دامین آتوری شما افزایش پیدا خواهد کرد.

 

نکات مهمتر افزایش دامین اتوریتی بالای ۶۰ :

بک لینک شما ایندکس می شوند و به طور دائمی و کاملا فالو هستند و برای سفارش می توانید از بخش پیام ها و ارتباط با ما با تیم نیکداد در ارتباط باشید و همچنین با این روش دامین آتوری شما به شدت افزایش پیدا می کند.

 

برخی از مهم ترین ویژگی های مجموعه لینک سازی تیم نیکداد:

✔️ تمامی فعالیت ها توسط متخصصان حرفه ای در این حوزه انجام می گیرد

✔️ قبل از ثبت سفارش ما به شما مشاوره کامل درباره این کار را خواهیم داد.

✔️ همیشه تمامی کارهایی که انجام می گیرد از پشتیبانی بعد از تحویل سفارش برخوردار هستند.

✔️ هزینه خدمات نسبت به رقیبان مان بسیار مناسب تر است و کیفیت کار نیز بسیار بالاتر از هزینه ای است که می کنید.

✔️ رضایت شما مشتریان عزیز اولیت ما می باشد تا مشتری راضی نباشد کار تحویل نمی شود.

✔️ تمامی خدمات افزایش دامین اتوریتی بالای ۶۰ به طور کامل و حرفه ای انجام می گیرد.

✔️ افزایش دامین اتوریتی بالای ۶۰ توسط تیم قدرتمند و سئوکار انجام می گیرد.

 

بعد از سفارش چه چیزی تحویل می گیرید؟

معمولا بعد از اینکه دامین آتوری شما با بررسی در سایت موز MOZ به عدد دلخواه تان که سفارش کرده اید رسید، سفارش تحویل می گردد.

تمامی لینک ها توسط ما در تعداد زیادی سایت بیش از ۵ هزار سایت و وبلاگ و شبکه های اجتماعی به طور گسترده پخش می شوند و دامین اتوری شما رشد می کند و بعد از رشد آن سفارش را تحویل می گیرید.

سوالات متداول سرویس

Retry Layer 1