ژاکت سرویس ژاکت سرویس

پیاده‌سازی گارد ژاکت

اگر شما یک توسعه دهنده قالب یا افزونه وردپرس باشید حتماً با ژاکت و سرویس گارد آن آشنا هستید.

معرفی گارد ژاکت

یکی از مشکلات مهمی که طراحان و توسعه دهندگان ایرانی همواره با آن روبرو هستند، عدم رعایت کپی رایت و انتشار محصولات تولیدی در سایت های مختلف و حتی استفاده از یک محصول روی چندین سایت است.

ژاکت به منظور حمایت از توسعه دهندگان ایرانی و برای پیشگیری از سو استفاده از محصولات این عزیزان، در اقدامی منحصر به فرد سرویس مدیریت لایسنس بر روی محصولات ساخته شده توسط طراحان و توسعه دهندگان ایرانی را پیاده سازی و در اختیار این دسته از کاربران قرار داده است.

فروشندگان ایرانی ژاکِت که صرفا محصولات طراحی و کدنویسی شده توسط خودشان را در ژاکت به فروش می رسانند می توانند پس از اعتبارسنجی توسط ژاکت از این سرویس بهره مند شده و مدیریت لایسنس را بر روی محصولات خود فعال نمایند.

سرویس مدیریت لایسنس این امکان را فراهم می سازد تا با سفارش هر محصول، یک کد لایسنس منحصر به فرد در اختیار خریدار قرار گرفته و این کد صرفا برای استفاده روی یک دامنه فعال شود. در ادامه نیز چنانچه خریدار تمایل به استفاده از محصول روی سایر دامنه ها و سایت های خود داشته باشد می باید لایسنس جدیدی را خریداری کند و به این ترتیب از انتشار غیرمجاز محصولات نیز جلوگیری می شود.

چنانچه می‌خواهید سرویس گارد ژاکت را روی افزونه یا قالب خود پیاده‌سازی کنید ما می‌توانیم در این زمینه شما را همراهی کنیم.

Retry Layer 1