ژاکت سرویس ژاکت سرویس

پکیج ویژه امنیت سایت با چک لیست کامل

این پکیج ویژه سایت های وردپرسی می باشد.

باتوجه به متن باز بودن پلتفرم وردپرس و افزونه های جانبی که نصب میکنیم، قطعاً نیاز به چک لیست امنیتی سایت است، البته راه های دیگری مانند نصب افزونه های امنیتی وردپرس می باشد که تا حدودی مشکل شما را مرتفع می کند اما افزونه ها باعث سنگین شدن سایت شما و همچنین این افزونه ها تقریبا 40 درصد امنیت سایت شما را تضمین می کنند، چراکه برخی مواردی که در زیر اشاره خواهیم کرد از عهده افزونه های امنیتی وردپرس خارج است  و ما این موارد را بصورت دائم رفع خواهیم کرد.

چک لیستی که با بررسی کامل سایت و هاست شما :

1- پلاگین ها با ریسک امنیتی نسبتاً بالا جایگزین خواهد شد و همچنین تنظیمات اصولی سایر افزونه ها نیز برای شما اعمال می شود.

2- فایل های حساس سایت شما نیز از نظر سطح دسترسی ها بررسی و اصلاح می شود.

تعیین سطح دسترسی برای فایل های حساس

3- جداول پایگاه داده شما نیز از نظر امنیتی چک و فایل های مشکوک پاکسازی خواهند شد که در برخی سایت ها Table بدون ارتباط و بدون داده باعث افزایش حجم دیتابیس و کاهش سرعت می شود که با بررسی این جداول و بهینه سازی ارتباط کوئری ها و دیتابیس سرعت سایت شما بسیار مطلوب تر خواهد شد.

بررسی مشکلات و مسائل امنیتی در پایگاه داده سایت

4- تنظیمات سایت بررسی و در صورت نیاز اصلاحات مربوطه انجام می شود.

5- پنل مدیریت سایت شما، پسورد گذاری خواهد شد، این پسورد مازاد بر پسوردی است که شما هنگام ورود به پنل وارد می کنید. هنگام باز کردن قسمت مدیریت سایت، یک بخش کاملا مجزا در ابتدا برای شما باز میشود و از شما یوذر و پسورد می خواهد. این یوذر پسورد از سمت هاست شما فراخوانی خواهد شد و به فرض دسترسی به پنل شما، این پسورد که از سمت هاست فراخوانی میشود غیرقابل نفوذ و هک می باشد و باعث تضمین امنیت بخش پنل وردپرس شما می باشد.

پسورد گذاری پنل مدیریت سایت

تعیین user , pass برای پنل مدیریت سایت

در صورت تلاش برای ورود غیرمجاز توسط هر کاربری :

نمایش ارور 401 در صورت تلاش برای ورود غیرمجاز توسط هر کاربری

6- فایل های wp-config و .htaccess بهینه و از نظر امنیتی کانفینگ خواهد شد.

(در صورت درخواست آی پی ها وی پی ان ها یا آی پی برخی کشورها مسدود خواهد شد.)

7- بررسی سایت و پاکسازی فایل های ویروسی.

* در پایان یک فایل حاوی گزارش برای شما ارسال خواهد شد.

Retry Layer 1