ژاکت سرویس ژاکت سرویس

پشتیبانی وب سایت با بالاترین کیفیت

امروزه با رشد کسب و کار ها و روی اوردن مردم به فضای مجازی کسب و کار ها هم به سمت فضای مجازی رو اورده اند.

به طوری که اگر یک نفر برای تفریح بخواهد به دنبال مکانی باشد اسم آن مجموعه را در موتور های جستجو پیدا می کند و وب سایت آن مجموعه را بررسی می کند.

اگر شما یک وب سایت فروشگاهی و یا خدماتی دارید مدیریت همزمان فروش و وب سایت می تواند برای شما کمی سخت و زمان بر باشد

پیشنهاد ما به شما انتخاب سرویس پشتیبانی وب سایت است تا بتوانید به راحتی فروش محصولات خود را مدیریت کنید

سرویس پشتیبانی شامل چه مواردی می شود؟

یک سرویس پشتیبانی وب سایتی شامل موارد مختلفی می شود که با توجه به نیاز کاربر می تواند تفاوت داشته باشد، که در اینجا برخی از مهم ترین موارد را بررسی می کنیم:

رفع مشکلات مربوط به طراحی ظاهری 

در این بخش به بررسی ظاهر سایت پرداخته می شود و در صورت وجود هر مشکل گرافیکی تغییرات لازم انجام می شود تا user friendly بودن وب سایت حفظ شود

رفع مشکلات مربوط به طراحی ظاهری

طراحی واکنشگرا

با اضافه شدن برخی جزئیات به وب سایت ممکن است طراحی وب سایت از حالت واکنشگرا خارج شود، در این مرحله بررسی می کنیم که مشکلی برای نمایش وب سایت در دستگاه های مختلف وجود نداشته باشد.

طراحی واکنشگرا

سرعت بالا

هر چه یک وب سایت سریع تر فراخوانی شود باعث می شود که کاربر احساس راحتی کند و همین مورد باعث رشد امتیاز سئو وب سایت شما می شود، ما تمامی مواردی که باعث افزایش سرعت وب سایت شما می شود را بررسی می کنیم و مشکلات را برطرف می کنیم.

سئو سایت

سئو برای یک وب سایت خدماتی مانند بنزین برای یک ماشین مسابقه است، تمامی وب سایت های خدماتی ماشین مسابقه هستند و هر چه شما بنزین بیشتری داشته باشید شانس برنده شدن شما در مسابقه پیدا کردن مشتری بیشتر است. پس نیاز است که وب سایت شما دارای یک سئو کامل و با برنامه ریزی بلند مدت باشد. با انتخاب سرویس سئو می توانید مراقب سوخت ماشین مسابقه خود باشید!

رفع مشکلات سئو

رفع نیاز کاربر

وب سایت فقط برای معرفی شما نیست بلکه باید در کنار معرفی شما خواسته های کاربر را هم فراهم کند به عنوان مثال اگر شما یک اسکیپ روم یا مجموعه بازی دارید کاربر شما باید بتواند زمان های خالی برنامه شما رو مشاهده کند و تایمی که نیاز دارد تا انتخاب کند.

امینت بالا

قطعا اگر شما یک وب سایت حرفه ای داشته باشید نیازمند این است که امنیت وب سایت شما هم فراهم باشد، در صورتی که سرویس امنیت را انتخاب کنید تمامی موارد را بررسی می کنیم.

سوالات متداول سرویس

دیدگاه ها

hadidoosti
    • رفتار کاری من چطور بود؟
    • کیفیت کار من چگونه بود؟
    • آیا من به مهلت تحویل کار متعهد بودم؟
    • آیا خدمات ارائه شده، متناسب خواست شما بود؟
Retry Layer 1