ژاکت سرویس ژاکت سرویس

پشتیبانی ماهانه سایت وردپرسی | پلن حرفه ای

علی رغم سادگی استفاده از وردپرس، اما خطاها و مشکلات و مسائلی را در وردپرس تجربه کرده اید که روزها وقت شما را گرفته است.

اما زمانی که تیمی باتجربه که از سال 87 با مشکلات وردپرس و توسعه سایت های وردپرسی دست و پنجه نرم کرده است، مدیریت و پشتیبانی سایت شما را بعهده بگیرد، دیگر نفس راحتی خواهید کشید و می توانید تمرکز خودتان را بر دیگر جنبه های کسب و کار اینترنتی خود قراردهید.

با سفارش این سرویس پشتیبانی، 0 تا 100 تمام کارهای فنی سایت با ما خواهدبود. جزئیات این خدمات در زیر آمده است:

1– حداکثر درخواست ماهانه : 15

2– روش درخواست: چت ژاکت سرویس

3– مدت زمان پاسخگویی 8 صبح تا 23 شب

4– زمان پاسخگویی کمتر از 2 ساعت

5– رفع خطاهای رایج وردپرس

6– انجام تنظیمات بهینه مربوط به قالب

7– انجام تنظیمات اصولی و موردنیاز افزونه های فنی

8– بروزرسانی هسته وردپرس،افزونه ها و قالب و رفع خطاهای پس از آن

9– افزایش سرعت سایت

10– کانفیگ امنیتی سایت

11– رفع هک سایت

12– تغییر قالب وردپرس

13– اضافه کردن امکانات موردنظر در سایت (تاحدامکان)

14– ایجاد تغییرات جزئی در ظاهر سایت

15– سفارش سازی قالب سایت (تاحدامکان)

16– بک آپ گیری هفتگی از سایت

 

جزئیات و شرایط:

 شماره 1:

  • نکته اول: حداکثر درخواست ماهانه 15 عدد است و این عبارت به این معنی است که شما در طول مدت یک ماه می توانید 15 درخواست از شرایط بالا را داشته باشید، برای مثال اگر در طول یک ماه سایت شما پس از هر بار اصلاح خطاها 10 بار با خطا مواجه و اصلاح شود، فقط 5 درخواست دیگر در طول ماه خواهیدداشت برای مثال 1 بار سفارش سازی قالب سایت، 3 بار تغییرات جزئی در سایت و 1 افزودن امکانات و با این حساب (در این مثال) 15 درخواست شما تمام شده است.

حال اگر  در زمان سفارش این سرویس، اشتراک 3 ماهه را انتخاب کرده باشید، می توانید از 15 درخواست باقی مانده از ماه بعد استفاده کنید، درغیراینصورت نیاز به ثبت سفارش مجدد همین سرویس را دارید.

  • نکته دوم: خدمت شماره 5، بدون درخواست کارفرما ماهانه یکبار انجام می شود، درصورتیکه کارفرما با رعایت شرایط مندرج در متن شماره 2، 3 و 4 مجدد درخواست دهد، این کار قابل انجام است اما از تعداد درخواست های یاقی مانده کاسته خواهدشد.
  • نکته سوم: در مواقعی که اشتراک 3 ماهه را انتخاب می کنید و در یک ماه کمتر از 15 درخواست داشته باشید، تعداد درخواست های مانده از ماه سوخت می شود و به هیچ وجه به ماه بعدی اضافه نمی گردد.

 

شماره 2:

  • درصورتیکه کارشناسان ژاکت استفاده از سایر روش های پاسخگویی مثل تلفن و واتساپ را تاییدکنند، علاوه بر چت ژاکت سرویس (که بهترین روش مستند کردن درخواست ها و موارد است) استفاده موارد یاد شده برای پاسخگویی امکان پذیراست، درغیراینصورت تنها روش درخواست ها چت استودیو ژاکت است.
  • درصورتیکه روشهای دیگر پاسخگویی هم تایید شود، باز بایستی ابتدا درخواست در چت استودیو درج شود تا بعنوان مستند قابل استفاده باشد، البته موارد انجام شده از سمت فریلنسر هم در این بستر به اطلاع کارفرما رسانده خواهدشد، و کارفرما درصورت تایید موارد، موظف به تاییدیه هر درخواست در چت می باشد.

 

شماره 3 و 4:

  • مدت زمان پاسخگویی به درخواست ها و پیگیری موارد ساعت 8 تا 23 می باشد و همینطور زمان پاسخگویی 2 ساعت می باشد، و باتوجه به اینکه چت ژاکت سرویس مبنای تبادل پیام هاست، بنابراین درصورتیکه مشکلاتی در مدت زمان پاسخگویی و زمان پاسخگویی در سایت ژاکت سرویس وجود داشته باشد، مسئولیتی متوجه فریلنسر نخواهدشد.
  • مدت زمان پاسخگویی منظور زمانی است که ما بعنوان فریلنسر درخواست کارفرما را بررسی می کنیم و موارد و توضیحات اولیه را به کارفرما می دهیم، اما زمان تحویل هر درخواست باتوجه به سادگی یا پیچیدگی کار و مسائل مرتبط با هردرخواست ممکن است از 1 ساعت تا چند روز طول بکشد.

شماره 5:

  • منظور از خطاهای رایج وردپرس، خطاهایی است که معمولا در سایت های وردپرسی اتفاق می افتد، اما برای درک تمایز تیم ما با سایر تیم ها در سرویس پشتیبانی سایت های وردپرسی، سعی بر اصلاح و رفع تمام خطاهایی که در سایت رخ می دهد، است مگر مواردی که مرتبط با محدودیت شرکت هاستینگ مثل نسخه PHP، کمبود منابع، عدم هماهنگی یا تداخل افزونه ها و قالب باشد که البته در این مورد آخر پیشنهاداتی برای رفع مثل جایگزین کردن افزونه یا قالب به کارفرما داده می شود و درصورت تایید انجام خواهدشد.
  • شرایط انجام این خدمت: درصورت اعلام کارفرما مبنی بر خطا در سایت به فریلنسر از طریق روش ارتباطی مندرج در شماره 2، و طبق شرایط گفته شده در شماره1، 3 و 4 و بند قبلی همین شماره، این خدمت انجام خواهدشد.

شماره 6:

  • در تنظیمات بهینه قالب، تنظیماتی که باعث بهینه سازی سرعت یا افزایش امنیت سایت خواهدشد، اعمال می شود.

شماره 7:

  • در این مورد، تنظیمات اصولی و موردنیاز برای هر افزونه انجام خواهدشد.

 

شماره 8:

  • بروزرسانی وردپرس، افزونه های و قالب یکی از مهمترین و اساسی ترین امور یک سایت وردپرسی محسوب می شود. قبل و پس از هر بروزرسانی از سایت بکاپ گرفته می شود تا درصورت و هر مسئله دیگری امکان برگشت باشد، اطلاعات بیشتر درمورد بکاپ در شماره 16 نوشته شده است.
  • درصورت مسئله یا خطایی در سایت پس از بروزرسانی، موارد بررسی و برطرف خواهدشد، البته شرایط برطرف کردن خطاها در این شماره، دقیقا مشابه شماره 5 می باشد.

 

شماره 9:

  • یکی از کارهای مهم و حساس در یک سایت وردپرسی افزایش سرعت سایت یا بهینه کردن سرعت سایت می باشد. همانطور که می دانید تجربه کاربری و افزایش نرخ تبدیل در سایت مهم است. برای همین باید سرعت سایت را همیشه بررسی کرد.
  • سرعت فقط نصب یک افزونه مثل wp rocket نیست، چون پارامترهای زیادی است که برخی از آنها در افزونه wp rocket وجود ندارد، گرچه تنظیم اصولی این افزونه هم مورد مهمی است.
  • در افزایش سرعت سایت که ماهانه فقط یکبار انجام می شود، تمام سعی برای بهینه سازی سرعت سایت است اما باید درنظر داشت افزونه ها و قالب های مورداستفاده و کدنویسی استاندارد و مواردی که مربوط به هاست و سرور مورداستفاده می باشد، نقشی اساسی در این بین بازی می کند و درصورتیکه نیاز به تغییر قالب یا افزونه (های) موردنظر باشد یا حتی تغییر هاست با تاییدیه کارفرما برای انجام هرچه بهتر این کار قابل انجام است.

شماره 10:

  • بخش اعظم کسب و کار شما در اینترنت در سایت شما قراردارد، بنابراین امنیت سایت حیاتی است. در این مهم، ما با سابقه و تجربه خوب در این زمینه کانفیگ های امنیتی اعمال می کنیم تا امنیت 99% را داشته باشید.
  • ناگفته نماند باز نقش هاست و تنظیمات سرور در امنیت سایت شما نقشی جدی دارد، اما ما تمام تکنیک های موجود را برای افزایش امنیت سایت شما انجام می دهیم. این خدمت فقط یک بار در ماه انجام خواهدشد.

 

شماره 11:

  • همانطور که گفته شد امنیت سایت 99% است چون خیلی از موارد به هاست و سرور بستگی دارد، به این علت که در برخی سرورهای با امنیت پایین و در یک هاست اشتراکی اگر یک سایت دچار حمله یا نفوذ شود، ممکن است سایتهای موجود در همان سرور هم دارای مشکل شود. بنابراین بهتزین پیشگیری بکاپ گیری منظم است که در شماره 16 نکات ذکر شده است.
  • به هرحال امکان هک یا نفوذ سایت همیشه وجود دارد، در اینصورت رفع هک سایت و ویروس کشی سایت، انجام خواهدشد. البته در زمان شروع پشتیبانی افزونه ها و قالب ها برای نداشتن مشکل امنیتی بررسی خواهندشد، اما باز درصورتیکه مشکل از قالب یا افزونه (معمولا نال شده) باشد، با تایید کارفرما تغییر و جایگزینی انجام خواهدشد.

 

شماره 12:

  • همانطور که در خدمت های شماره 5،9،10 و 11 گفته شد ممکن است نیاز به تغییر قالب وردپرس باشد که این کار با تایید کارفرما انجام می شود. یا شرایطی که در شماره 5،9،10 و 11 گفته شد پیش نیاید و کارفرما تمایل به تغییر قالب داشته باشد.
  • در هر صورت فقط یکبار در طول دوره قالب سایت تغییر می کند.
  • کارفرما ملزم به ارسال بسته کامل قالب تهیه شده ، به ما می باشد. با اینکه قبل و بعد از نصب قالب، پشتیبان گیری انجام می شود. و قبل از نصب قالب یک بررسی اولیه صورت می گیرد، اما مسئولیت امنیت قالب تهیه شده با کارفرما است.

 

شماره 13:

  • نکته اول: باتوجه به اینکه تیم حاضر تجربه و دانش لازم برای افزودن امکانات موردنظر شما را دارد، سعی خواهد شد تا حد امکان امکانات موردنظر به سایت اضافه شود ولی برای مواقعی که افزودن امکانات موردنظر نیاز به توسعه جدی یک افزونه داشته باشد، باید در ژاکت سرویس پروژه ای تعریف شود و براساس قیمت دهی دوباره، این سرویس انجام شود.
  • نکته دوم: در زمان افزودن امکانات به سایت، اگر افزونه رایگان موجود در مخزن وردپرس کلیه موارد درخواستی شما را پوشش دهد و از لحاظ فنی و امنیت و سرعت مشکلی نداشته باشد از آن افزونه استفاده خواهدشد(مگر شما درخواست استفاده از افزونه پرمیوم داشته باشید)، درغیراینصورت درصورت نیاز به افزونه پرمیوم، کارفرما موظف به تهیه این افزونه و ارسال بسته یا پکیج کامل افزونه می باشد. با اینکه قبل از نصب افزونه یک بررسی اولیه صورت می گیرد، اما مسئولیت امنیت افزونه تهیه شده با کارفرما است.

 

شماره 14:

  • تغییرات جزئی در ظاهر سایت بدین معنی است که کمتر از 50% یک صفحه و همینطور فقط 4 صفحه دچار تغییرات قرار بگیرند. (برای مثال اگر یک سایت 10 صفحه داشته باشد، فقط 4 صفحه و آن هم فقط 50% آن قابل تغییر است) مگر اینکه شما بخواهید کل تغییرات موردنیاز در طول دوره فقط در یک صفحه بطور کامل و 100% انجام شود (برای مثال شما بخواهید در یک ماه فقط صفحه اصلی 100% تغییر کند.)
  • درضمن هر بار که درخواستی در این باره دارید که در ابتدا گفته نشده است، یک درخواست محسوب و از تعداد باقی مانده تعداد درخواست ها کاسته خواهد شد. (برای مثال اگر گفته شود در صفحه اصلی پست های اینستاگرام در جایی از صفحه نمایش داده شود، و بعد از انجام یا در خلال انجام آن مجدد نظر شما عوض شود و درخواست دیگری داشته باشید، آن بمنظوره یک درخواست مجزا قلمداد می شود)

 

شماره 15:

  • علی رغم اینکه قالب های خوبی در مارکت های معتبری مثل ژاکت قرار می گیرند اما ممکن است شما نیاز به تغییرات و سفارش سازی در قالب سایت داشته باشید.(برای مثال قراردادن جستجوی آژاکسی بجای جستجوی معمولی سایت)
  • درصورتی این خدمت قابل انجام است که قسمتهای موردنظر که برای اعمال تغییرات نیاز است Open Source باشد و انکریپت یا انکود نشده باشد و قابل پیاده سازی باشد.
  • درضمن تغییراتی در قالب سایت قابل انجام است که نیاز به کدنویسی یا تغییرات زیاد در کد قالب اصلی نداشته باشد و ترجیحا با قراردادن کد در فایل functions.php قالب اصلی یا فرزند قابل انجام باشد.

شماره 16:

  • به جرات می توان گفت مهمترین کاری که باید با دقت و منظم برای یک سایت انجام شود، بکاپ گیری یا پشتیبان گیری است.
  • روشهای زیادی برای پشتیبان گیری از سایت وجود دارد، بسته به میزان بودجه و امکانات موردنظر کارفرما این مهم قابل انجام است.
  • در بهترین حالت نیاز به یک هاست بکاپ و یک افزونه عالی پشتیبانی گیری منظم وجود دارد، اما نهایتا می توان از گوگل درایو و افزونه updraft برای پشتیبان گیری منظم استفاده کرد. البته در این بین موارد و تنظیماتی مهم پیاده سازی می شود.

 

امیدوارم این توضیحات و شرایط نوشته شده سوالات شما را پاسخ داده باشد. این همه جزئیات و دقت نظر در توضیحات و شرایط برای شفاف ساختن امور است.

 

باسفارش این سرویس و افزودنی آن (اشتراک 3 ماهه) کارفرما همه متون و شرایط درج شده را پذیرفته است.

Retry Layer 1