ژاکت سرویس ژاکت سرویس

نصب و تنظیمات کامل افزونه IThemes Security

ضرورت استفاده از افزونه‌­ امنیتی وردپرس

این سیستم مدیریت محتوای دوست داشتنی یک بستر بسیار ایمن برای پیاده‌سازی سایت‌های مختلف است، اما استفاده از افزونه امنیتی وردپرس در دو نسخه‌ی رایگان و پرمیوم ویژگی‌های پیشرفته‌ای از جمله شناسایی و مسدودسازی هکرها و ربات‌های مشکوک، فایروال امنیتی، محدودیت دسترسی کاربران و… وبسایت شما را به یک وبسایت حرفه‌ای مبدل می‌کند.

اگر شما هم از کاربران و طرفداران سیستم محبوب وردپرس هستید حتما متوجه شده اید که این سیستم دارای طرفداران زیادی است و روزانه به طرفداران این سیستم سایت ساز محبوب اضافه میشوند. به همین دلیل هکرها علاقه زیادی به نفوذ به سایت های وردپرسی دارند و تمایل دارند هر چه بیشتر نقاط ضعف این سیستم را کشف کنند و از طرفی ما هم به دلیل اینکه برای سایت خود هزینه و وقت صرف کرده ایم طبیعتا دوست نداریم تمام هزینه و وقت ما به راحتی از بین برود.

نصب حرفه ای و تنظیمات کامل پلاگین IThemes Security

iTheme افزونه امنیتی وردپرس با بیش از 900 هزار نصب فعال می‌باشد که با مسدود کردن کاربران مشکوک و جلوگیری از حملات هکرها، از وبسایت شما محافظت می‌کند. این پلاگین قدرتمند و پرطرفدار بیش از 30 روش برای تأمین امنیت سایت وردپرسی شما ارائه کرده است و در دو نسخه‌ی رایگان و پرمیوم قابل دریافت است.

قابلیت‌های افزونه امنیتی ithemes وردپرس

  1. تشخیص تغییر فایل ها
  2. قفل کردن کاربران مشکوک
  3. اطلاعیه های ایمیل
  4. استفاده از خدمات کپچای گوگل

تمامی تنظیمات به صورت حرفه ای برای شما نصب خواهد شد تا سایت شما در برابر حملات هکر ها و بد افزار ها کامل ایمن باشد.

دیدگاه ها

thekoroush
    • رفتار کاری من چطور بود؟
    • کیفیت کار من چگونه بود؟
    • آیا من به مهلت تحویل کار متعهد بودم؟
    • آیا خدمات ارائه شده، متناسب خواست شما بود؟

“ ”

Retry Layer 1