ژاکت سرویس ژاکت سرویس

مدیریت و مانیتورینگ سئو سایت

در صورتی که مالک کسب و کار هستید و دارای وب سایت فروشگاهی و یا شرکتی هستید و پرسنل شما اقدام به محتواگذاری و سئو سایت می‌کنند، این سرویس ویژه شما مالک کسب و کار است.

در این سرویس به صورت اختصاصی فعالیت‌های محتواگذاری و سئوکار شما دائما پایش می‌شود و مطابق با استراتژی که برای سئو دارید، فعالیت پرسنل شما در سطح سئو سایت کنترل می‌شود و دیگر نیازی به صرف وقت برای چکینگ فعالیت آنها نخواهید داشت.

همچنین در صورتی که احساس می‌کنید استراتژی سئو سایت شما ضعیف و ناکارامد است، می‌توانید از طریق افزودنی تدوین استراتژی سئو، اقدام به دریافت استراتژی اختصاصی متخصص سئو سایت نمایید و پس از ارائه آموزش‌ها از مانیتورینگ و چکینگ فعالیت‌های سئو کارمندان خود بهره‌مند شوید. در این صورت دیگر نیازی به سئوکار مجزا نیز نخواهد داشت و ارائه استراتژی‌ها به پرسنل شما و شما توسط متخصص ما انجام می‌شود.

در این سرویس به مدت یک ماه چه خدماتی دریافت می‌کنید؟

  • مانیتورینگ روزانه فعالیت‌های سئو محتوا پرسنل و سئوکار شما (محصولات، مقالات، کانفیگ‌ها، استراتژی‌ها و فعالیت‌های سئو سایت)
  • ارائه گزارش روزانه به شما با جزيیات فنی و دقیق
  • دریافت استراتژی سئو اختصاصی به همراه آموزش‌های مرتبط (توسط متخصص حرفه‌ای سئو با نمونه کار رتبه ۱) – این امکان به نیاز به تهیه افزودنی برای این سرویس دارد.
  • ارائه گزارشات تخصصی تغییرات رتبه سئو سایت

طبق تجربه چند ساله تیم تخصصی سئو ما، یکی از چالش‌های اصلی کسب و کارهای فعال، بررسی فعالیت کارمندان است که یکی از زمینه‌های تخصصی، سئو می‌باشد. این سرویس نیاز شما را برای این مورد برطرف خواهد کرد. باخیال آسوده کنترل مجازی و کیفیت سنجی فعالیت پرسنل سئو سایت خود را به ما بسپارید. وقت شما بسیار گرانبهاست.

 

نکته: سرویس مربوطه به صورت یک ماهه ارائه شده است. اتمام و آزادسازی مبلغ سرویس در انتهای ماه انجام می‌شود. ما به شما اعتماد داریم و از اینکه شما نیز به ما اعتماد می‌کنید خرسندیم. به همین دلیل مدت زمان انجام پروژه در ژاکت سرویس ۳۰ روزه ثبت شده است.

سوالات متداول سرویس

دیدگاه ها

sadrzade
    • رفتار کاری من چطور بود؟
    • کیفیت کار من چگونه بود؟
    • آیا من به مهلت تحویل کار متعهد بودم؟
    • آیا خدمات ارائه شده، متناسب خواست شما بود؟

“خیلی عالی دقیق و سریع ”

Retry Layer 1