ژاکت سرویس ژاکت سرویس

طراحی قالب پست و استوری اینستاگرام توسط نوین رنگ

مجموعه بابیش از 8 سال سابقه کاری انجام انواع کار هایی گرافیکی و تبیلغاتی و طراحی سایت یکی مجموعه های حرفه ایی در ایران هست

پست طراحی شده برای اینستاگرام

اهمیت استفاده از قالب پست اینستاگرام با کیفیت در کسب و کار مجازی

اینستاگرام یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین شبکه های اجتماعی با میلیون ها کاربر در سراسر جهان است. شرکت های بزرگ و کوچک نیز به این محبوبیت در بین کاربران توجه کرده و سعی دارند از این محبوبیت نهایت استفاده را از اینستاگرام داشته باشند. این امر اینستاگرام را به یکی از قدرتمندترین ابزارهای بازاریابی در جهان تبدیل کرد. این رویدادها بازار داغی را برای طراحان قالب پست اینستاگرام ایجاد کرد.

امروزه اینستاگرام تبدیل به یکی از بزرگترین ابزار برندسازی در بین کسب و کار های بزرگ و کوچک تبدیل شده است. کسب و کارها سعی می کنند با استفاده از خلاقیت های گوناگون توجه کاربران و مشتریان به سمت بیزینس و برند خود سوق دهند. یکی از این راه ها استفاده از طراحی کاور پست اینستاگرام یکتا با رنگ بندی های خاص متناسب با کسب و کار مربوطه است.

همانطور که ویترین یک مغازه اولین راه ارتباطی با مشتری است، ظاهر پست های اینستاگرامی یک پیج نیز همانند ویترین مغازه عمل می کند. هر چقدر ظاهر پست ها جذاب و گیرا تر باشد، کاربران بیشتری جذب پیج اینستاگرام شما می شوند. حتی اگر محتوای پیج اینستاگرامی شما غنی باشد اگر ظاهر خوبی نداشته باشد شما شانس جذب مشتری و کاربر را از دست خواهید داد. به همین داشتن یک قالب پست اینستاگرام باکیفیت برای پیج بسیار حیاتی است.

ویژگی مجموعه ما

  • بیشتر از 8 سال تجربه
    تضمین رضایت شما
  • ارائه فایل با کیفیت
  • 3 بار تغییر
  • طراحی اختصاصی

    برخی از نمونه کار های ما 

    طراحی قالب و پست اینستاگرام برای گالری کیف دیانابرخی از نمونه های طراحی قالب و پست اینستاگرام
    طراحی قالب و پست اینستاگرام برای مبل مرتضی
  • نکته : این پکیج فقط طراحی پست هست جهت ثبت سفارش هردو می توانید در قسمت منو کناری گزینه استوری هم فعال کنید

سوالات متداول سرویس

Retry Layer 1