ژاکت سرویس ژاکت سرویس

طراحی وب سایت های شرکتی و اداری با پشتیبانی حرفه ایی

چرا نوین رنگ را برای طراحی وب سایت انتخاب کنیم؟

با خدمات طراحی سایت در واقع دفتر کار مجازی خواهید داشت. که با توسعه و بهبود آن جایگاه ویژه ای در دنیای اینترنت و فضای مجازی بدست می‌آورید. مسئله مهمی که نباید نادیده گرفت، چگونگی و نحوه‌ی طراحی سایت می باشد. بهترین راه این است که طراحی سایت خود را به تیم متخصص نوین رنگ بسپارید که به حرفه و کار خود ایمان داشته و مطمئن هستند به همراه خود، مشتریان‌شان را هم به موفقیت می رسانند،

زیراکه نشان دهنده هویت مجازی هر سازمان یا شخصی است و در هر جای جهان هستی در دسترس بوده و می توان آن را به آسانی به نمایش گذاشت.

مشکلات پیش‌بینی نشده فراوانی ممکن است برای برقراری ارتباطات فضای مجازی شما با مشتریان‌تان صورت گیرد به طور مثال فیلتر شدن و یا قطع فعالیت یکی از شبکه های اجتماعی، که در این بین داشتن یک سایت معتبر و حرفه‌ای، چه در زمان شروع کسب و کار و چه در ادامه آن، از جمله ملزومات کاری هر فرد و هر سازمانی محسوب می‌شود.

یک تیم طراحی سایت چه کاری برای شما موظف است انجام دهد؟

طراحی سایت کاری تخصصی و پیچیده‌ای است که علاوه بر مهارت، به صرف زمان زیادی نیاز دارد تا نتیجه کار داشتن وب‌سایتی حرفه‌ای با کلیک‌خور بالا باشد. بنابراین بسیاری از افراد و شرکت‌هایی که قصدشان راه‌اندازی کسب‌وکار اینترنتی و یا سایتی با نرخ کلیک بالا هستند، به سراغ تیم های طراحی سایت می‌روند. اما این که شرکت در هنگام طراحی سایت و نیز پس از اتمام و تحویل کار در قبال شما چه وظایف و مسئولیت‌هایی دارد، در ادامه این مطلب به آن خواهیم پرداخت.

بارها این ضرب‌المثل را شنیده‌اید که “جنگ اول بهتر از صلح آخر است.” بنابراین بهتر است در هنگام عقد قرارداد با تیم طراحی وب‌سایت توقعات و انتظارات خود را با او در میان بگذارید. فهرستی از نیازها و امکانات سایت موردنظرتان تهیه کنید و با گفتگو و طرح سؤالات مختلف، همه توقعات خود را از شرکت مطرح کنید.
همچنین قبل از انتخاب تیم طراحی سایت، به خدماتی که ارائه می‌کند، توجه کنید. زیرا با گسترش فضای مجازی و پدید آمدن موضوعاتی نظیر گوشی‌های هوشمند، شبکه‌های اجتماعی، بازاریابی اینترنتی، سئو سازی سایت‌ها و امثال این، خدمات شرکت‌های طراحی وب نیز بیشتر شده‌اند و برخی از آن‌ها چند کار را هم‌زمان انجام می‌دهند که در مقابل وظایف آن‌‌ها نیز بیشتر خواهد شد.

خدمات نوین رنگ رنگ در زمنیه طراحی وب سایت شرکتی

1- دامنه رایگان

2-سرعت لودتایم بالا

3- بهینه سازی وسئو

4- ایجاد و طراحی صفحه های اصلی وب سایت

5- طراحی گرافیکی پایه وب سایت

6- مدیریت آسان

7- چت انلاین

8- دوزبانه بودن وب سایت ( فارسی، انگلیسی)

9- سایر امکاناتی که مشتری گرامی ما می خواهد.

سوالات متداول

مدت زمان طراحی وب سایت های شرکتی چقدر می باشد ؟( از 10تا 20 روز کاری زمان بر می باشد)

ایا بعد از طراحی سایت شرکتی می توانیم به وب سایت خود بعدن امکانات بیشتری بدهیم ؟ ( بله شما بعد از 10 سال هم می تونید امکانات بیشتری به وب سایت خود اضافه کنید)

تشکر از وب سایت خوب ژاکت سرویس

سوالات متداول سرویس

Retry Layer 1