ژاکت سرویس ژاکت سرویس

طراحی لوگو (پکیج طلایی)

خودمونی:

هر کسب‌وکاری برای نمایش خود و خدماتش نیازمند یک شاخصه تصویری بنام برند هستش و  از زمان بوجود آمدن خطوط تصویری تا به امروز این نیاز برای تمامی مشاغل وجود داشته. امروزه این ضرورت بیش از گذشته اهمیت داره و جای شکرش داره که همه ما اندک ذوقی برای طراحی داریم. اما باید توجه داشته باشیم که طراحی نشانه یا لوگو یک کار کاملاً تخصصی هستش که در کنار تخصص تجربه و مهارت طراحی و در نهایت ذوق هنری اهمیت بسزایی داره.

با یک گشت و گذار ساده در محیط اینترنت و دنیای مجازی قیمت‌های مختلفی رو برای طراحی لوگو مشاهده می‌کنیم. ما هم اینجا به لطف سرویس ژاکت طراحی نشانه رو با چند سطح تجاری ارائه کردیم تا بتونیم در مسیر توسعه کسب و کارتون همراه شما باشیم.

فرآیند طراحی لوگومونودیدی؟

گام اول: در ابتدای کار این شما هستید که یکی از سطوح طراحی نشانه رو انتخاب می‌کنید، داخل سرویس ژاکت 4 پلن مختلف برای شما ارائه کردیم که به این شرح هستش:

گام دوم: سفارش طراحی هستش که پس از انتخاب پلن توسط شما ما اطلاعات مورد نیاز خودمون برای طراحی رو ازتون دریافت می‌کنیم. این اطلاعات شامل اسم برند شما، حوزه فعالیت شما، فرم مورد علاقه، رنگ مورد نظر شما، شکل و حالت برند شما، محصولات و خدمات شما، مخاطبین این محصولات و خدمات شما، حجم فعالیت تون، نحوه تبلیغات تون، نوع ارائه محصول یا خدمات شما و به طور کلی هر مطلبی که بتونه در فرآیند طراحی کمک حال ما باشه، هستش.

 

گام سوم: مطالعه سوابق برند شما و رقبای شما در حوزه کاری‌تون قدم بعد ما هستش. یکسری از این رقبا رو خود شما تو بریف اولیه اعلام می‌کنید الباقی رو خود ما دنبالش میریم و براتون لیست می‌کنیم که رقبای همکار شما از چه شکل و شمایلی برای برندشون استفاده می‌کنن.

اینجا یه نظری از شما می‌خوایم که بدونیم دلتون میخواد برندی مشابه بقیه می‌خواین یا یه کار تک و حرفه‌ای

 

گام چهارم: بعد از اینکه مطالعه نمونه‌های مشابه و رقیب تموم شد ما روی کاغذ و تو برنامه‌های طراحی مثل کورل ایلستریتور شروع می‌کنیم به اتود زدن. حالا چه تعداد کار از داخلش در بیاد رو نمیشه گفت ولی خاطرتون جمع باشه تا کاری به دل خودمون نشینه به شما ارائه نمیشه. یک وقت می‌بینی تو همون طرح اول به نتیحه میرسیم یوقت که نگم براتون . . .

 

گام پنجم: بعد از طراحی اتودهای اولیه اونا رو توقالب در میاریم و اجرا می‌کنیم و بعدش براتون میفرستیم. تو این مرحله این طرح‌ها رو تو زمینه‌های مختلف که مربوط به فعالیت شما میشه، بهتون ارائه می‌کنیم تا بهتر بتونید اثر طراحی شده ما رو مشاهده کنید و اینجا شما فرصت دارید تا کار رو به صورت کامل بررسی کنید.

 

گام ششم: در این مرحله این شما هستید که به ما اعلام می‌کنید طراحی ما مورد نظر شما بوده یا یک دنبال یک طرح دیگه هستید. برای اینکه شما و ما خیلی از این روند خسته نشیم این مرحله رو محدود کردیم یعنی به ازای اون پکیج انتخابی شما تعداد دفعات ویرایش رایگان ما محدود میشه و برای دفعات بیشتر یه درصدی به کار اضافه میشه.

 

گام هفتم:  در این مرحله دیگه طرح نهایی شده و شما به مراد دلتون رسیدید. حالا ما فایل‌های لایه باز نشانه طراحی شده رو با همه فرمت‌های مورد نیاز شما براتون زیپ می‌کنیم و تحویل میدیم.

محتوای این پکیج طراحی نشانه:

این پکیج با آیتم‌های زیر برای شما سفارشی‌سازی شده که به صورت واضح بیان کردیم.

    • طراحی حداقل 3 کانسپت نشانه تصویری یا نوشتاری
    • 2 مرحله ویرایش رایگان
    • طراحی بر مبنای نسبت طلایی
    • پیاده‌سازی براساس اصول برندینگ
    • رصد رقبای برند و حوزه فعالیت شما
    • طراحی و اجرا توسط طراحان ارشد آتلیه طراحی
    • معرفی رنگ صحیح سازمانی براساس دانش برندینگ
    • تولید پیش‌نمایش دیجیتال به نسبت طرح
    • تحویل خروجی فایل لایه باز، PDF, PNG, JPG, CDR, PSD
    • ویرایش اضافه (هر مرحله) 25% کل قرارداد
    • طراحی نمونه لاتین 45% کل قرارداد
    • بازسازی و ویرایش نشانه 50% کل قرارداد

     

زمان تحویل:

شما از همون لحظه‌ای که سفارش طراحی برند خودتون رو به ما بدید کار شما استارت میخوره و همین فرآیند طراحی برای شما انجام میشه. از اونجایی که طراحی یک کار حسی هستش نمیشه تایم دقیقی اعلام کرد ما همیشه سعی کردیم تا در بهترین زمان ممکن عالی‌ترین کار رو برای مشتری‌های خوب مون ارائه بدیم. 10 روز کاری مناسب‌ترین زمان برای تحویل طراحی نشانه است. ولی امکان داره تو کمتر از این زمان و بیشتر از این هم کار به شما ارائه بشه.

به هر حال خود شما در جریان طراحی قرار می‌گیری اطمینان میدم که رضایت کامل رو هم بدست خواهی آورد.

تمامی قوانین مطابق موازین اعلام شده در سرویس ژاکت لحاظ خواهد شد.

طراحی نهایی برای نمایش در گالری نمونه‌کارهای انجام شده ما در سرویس ژاکت، وبسایت شخصی و صفحات مجازی ما با نام شما منتشر خواهد شد.

 

نمونه کارها:

       

سوالات متداول سرویس

Retry Layer 1