ژاکت سرویس ژاکت سرویس

 طراحی سایت ووکامرسی با قیمت مناسب و کیفیت بالا 

آژانس دیجیتال مارکتینگ لیلیث مشاور کسب و کار شماست. ما از صفر تا صد کسب و کار شما را بررسی می‌کنیم و با ارائه بهترین پیشنهادات، هموارترین مسیر توسعه را برایتان فراهم می‌آوریم.

افزایش چشمگیر استفاده از اینترنت و خرید و فروش اینترنتی کالا و محصولات سبب شده تا اکثر کسب و کارها و فروشگاه ها اقدام به راه اندازی یک وب سایت فروشگاهی کنند . اگر هدف شما جذب مشتری و فروش بهتر محصولات است مهم ترین قدم برای گسترش کسب و کار شما طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی میباشد.لازمه هر کسب و کار دیده شدن توسط مشتری است و با ورود اکثر مشتریان به عرصه دیجیتال و استفاده از موتور های جستجو برای دستیابی به نیازها تاثیر داشتن یک سایت فروشگاهی در افزایش درآمد و فروش انکارناپذیر است . اما آیا هر وب سایتی می تواند شما را به موفقیت نزدیک کند ؟

قطعا خیر ، طراحی وب سایت فروشگاهی باید به گونه ای باشد تا حس اعتماد و امنیت را در خرید به مشتری القاء کند همانند اینکه به صورت حضوری از شما خرید می کنند . به همین علت نمی توانید با استفاده از فروشگاه ساز ها به این مهم دست پیدا کنید و طراحی قالب اختصاصی فروشگاهی متناسب و با کیفیت اولین گام در راه اندازی فروشگاه اینترنتی است . آژانس دیجیتال مارکتینگ این امکان را به شما می دهد تا بر اساس نیاز و سلیقه خود بتوانید فروشگاه اینترنتی را راه اندازی کنید .

خدماتی که سایت فروشگاهی ارائه می‌کنیم:
امکان مدیریت کاربران,گالری محصولات,طراحی بخش اخبار,سامانه چت آنلاین با بازدیدکنندگان سایت,صفحه درباره ما و معرفی,صفحه تماس با ما,تنظیمات امنیتی,آمار بازديدكنندگان,نصب ابزار حرفه ای سئو,انواع فرم ثبت اطلاعات کاربران,طراحی فرم پذیرش نمایندگی,امکان مدیریت مشتریان,قابلیت پرداخت آنلاین,مشاوره دریافت سریع نماد اعتماد,ابزار تقویت سئو فروشگاه,پیشنهاد شگفت انگیز,پیکربندی تخصصی فروشگاه,جستجوی پیشرفته محصولات,ایجاد,بی نهایت محصول,نمایش کالاهای پرفروش,تعریف مدیران مختلف برای فروشگاه,تعریف انواع روش‌های حمل و نقل,تعریف انواع کد تخفیف,پشتیبانی کامل سایت به مدت 3 ماه
با توجه به قوانین و مقررات خرید دامنه و هاست بر عهده کارفرما بوده و  ارائه مشاوره رایگان جهت خرید دامنه و هاست مناسب کسب و کارتان امکان پذیر است.
Retry Layer 1