ژاکت سرویس ژاکت سرویس

طراحی سایت خدماتی

طراحی سایت خدماتی با وردپرس

یکی دیگر از خدمات ما طراحی سایت خدماتی با وردپرس میباشد که این خدمت یک خدمت وردپرسی حرفه ای میباشد که با توجه به خدماتی همچون خدمات آژانس هواپیمایی، خدمات کارواش، خدمات نوبت دهی و… قابل ارایه خواهد بود. البته خوب باید صبور باشی تا کارشناس های وردپرسی ما بررسی کنند تا چنین خدمتی از سوی فارسینو قابل پیاده سازی هست یانه. چرا که باید افزونه و قالب وردپرسی مختص به این خدمت وجود داشته باشه تا طراحی سایت خدماتی با وردپرس به صورت دقیق انجام بشه.

سایت خدماتی حرف اول بازار اینترنتی!

درسته همانطور که میدانید راه اندازی یا طراحی سایت خدماتی خیلی مهمه. چرا که امروزه خیلی از خدمات آنلاین استقبال شده و خیلی از کسب و کارهای خدماتی به سوی آنلاین شدن رفته اند و این یک امتیاز بسیار بزرگ محسوب میشود.

امکانات یک وب سایت خدماتی چیست؟!

یک سایت خدماتی از امکاناتی بهره مند میباشد که کاربر با مراجعه به سایت بتواند خدمت خود را آنلاین سفارش دهد و بدون مراجعه حضوری از خدمت بهره مند شده و یا سفارش خدمت خود را آنلاین ثبت کند. اگر بخواهیم شفاف تر بیان کنیم، خرید بلیت هواپیما، خرید بیمه شخص ثالث، ثبت سفارش نظافت و یا حتی ثبت سفارس آنلاین طراحی سایت از خدماتی است که میتوان در این زمینه نام برد.

راستی!!!! مهمتر از اون پشتیبانی سایت وردپرسیه که بهت پایین تر پیشنهاد میدم:

پشتیبانی سه ماهه رایگان سایت خدماتی

وقتی سایت خدماتی تون رو طراحی کردیم، حالا نوبت میرسه به اینکه سایت رو تحویل تون بدهیم، آموزش مجازی رو هم دیدی و وقتشه تا با سایت کارکنی، اما یهو یه اتفاقی میفته که سایتت خطا میده و خودت هم که بلد نیستی و وقت اون روهم نداری که هی بگردی تا بالاخره مشکل رو یکجوری حل کنی…

واسه همین فارسینو به عنوان طراح سایت خدماتی میاد و بدون کوچکترین دغدغه ای مشکلت رو رایگان حل میکنه. پس همین حالا سایت خبری تو با یک قیمت عالی و کیفیت فوق العاده سفارش بده.

سوالات متداول سرویس

Retry Layer 1