ژاکت سرویس ژاکت سرویس

طراحی سایت خبری با وردپرس

طراحی سایت خبری با وردپرس توسط فارسینو در ژاکت سرویس، یکی از خدماتی است که با بهترین قالب های حرفه ای خبری انجام میشود. سایت خبری اگر توسط طراح سایت متخصص انجام شود میتواند آینده سایت خبری شما را دگرگون نماید و یکی از بهترین منابع درآمدی برایتان محسوب گردد.

اخبار در امروزه چه جایگاهی دارد؟

از آنجایی که اخبار یکی از دغدغه های افراد در سنین مختلف در زندگی مدرن امروزه و حتی قدیم بوده است، براحتی میتوان اعلام کرد که درصورتی که اخبار خوبی را بتوان منتشر نمود، دنبال کنندگان زیادی را میتوان روزانه به خود جذب کرد. اما این تمام داستان نیست.

سایت خبری دارای چه ویژگی هایی است؟

سایت های خبری دارای یک صفحه اصلی هستند که میتواند تیتر وار به اخبار روز و مهم بپردازد و در کنار آن به صورت خلاصه وار خیلی از وقایع را شرح داده و کاربر را وادار به کلیک برای خواندن ادامه اخبار نماید. این در صورتی اتفاق میفتد که ظاهر سایت بسیار جذاب و بدون سردرگمی باشد و کاربر را گیج نکند.

پس طراحی صفحه اصلی سایت خبری خیلی مورد اهمیت میباشد. چرا که کاربران از سردرگمی، شلوغی صفحه و همچنین خوانایی ضعیف بیزار هستند و به دنبال یک گرافیک قوی و آراستگی صفحه سایت میگردند.

یکی دیگر از مواردی که باید به آن اهمیت داد، ریسپانسیو بودن سایت خبری میباشد. یعنی به طور کل میتوان 80 درصد امتیاز را به ریپسانسیو بودن سایت خبری داد، چرا که در دنیای امروزه بیش از 50 درصد کاربران با گوشی همراه خود را در اینترنت گشت و گذار میکنند و توقع آن را دارند تا براحتی سایت خبری در گوشی همراه ایشان قابل مشاهده باشد.

و اما سرعت سایت نیز یکی دیگر از لازمه هایی است که باید در طراحی سایت مورد توجه قرار گیرد. استفاده از هرقالب و افزونه ای نباید در طراحی سایت خبری استفاده کرد و این که از چه قالب و افزونه هایی استفاده بشه خیلی خیلی تخصصی است و نباید همینجوری از هرقالب و افزونه ای استفاده کرد.

طراح سایت خبری با مهارت

فارسینو یکی از معتبرترین طراحان سایت وردپرسی است که سایت خبری شما را با بهترین قالب و افزونه های اورجینال طراحی می نماید و پس از آن با ارایه کلیپ آموزشی اختصاصی مربوط به شما ، نحوه مدیریت سایت را آموزش میدهد. پس دیگه نگران چی هستی؟

راستی!!!! مهمتر از اون پشتیبانی سایت وردپرسیه که بهت پایین تر پیشنهاد میدم:

پشتیبانی سه ماهه رایگان سایت خبری

وقتی سایت خبری تون رو طراحی کردیم، حالا نوبت میرسه به اینکه سایت رو تحویل تون بدهیم، آموزش مجازی رو هم دیدی و وقتشه تا با سایت کارکنی، اما یهو یه اتفاقی میفته که سایتت خطا میده و خودت هم که بلد نیستی و وقت اون روهم نداری که هی بگردی تا بالاخره مشکل رو یکجوری حل کنی…

واسه همین فارسینو به عنوان طراح سایت خبری میاد و بدون کوچکترین دغدغه ای مشکلت رو رایگان حل میکنه. پس همین حالا سایت خبری تو با یک قیمت عالی و کیفیت فوق العاده سفارش بده.

سوالات متداول سرویس

Retry Layer 1