ژاکت سرویس ژاکت سرویس

طراحی سایت آموزشی با وردپرس

طراحی سایت آموزشی با وردپرس یکی از بهترین خدمات ویژه ما میباشد که پیشنهاد میکنیم حتما از این خدمت بهره مند شوید و سایت آموزشی آنلاین خود را با بهترین قیمت و کیفیت راه اندازی نمایید. فارسینو به شما کمک خواهد کرد تا تخصص، مهارت و حرفه خود را با راه اندازی وبسایت آموزشی با دیگران به صورت رایگان، اشتراکی و همچنین تلفیق هردو پلن راه اندازی کنید.

چرا سایت آموزشی راه اندازی کنم؟

راه اندازی سایت آموزشی به شما کمک میکند تا به صورت آفلاین فقط برای یکبار دوره ای از مهارت یا تخصص خود را به صورت ویدیویی یا صوتی ضبط نمایید و آن را در وبسایت آموزشی آپلود نمایید و هزاران دانشجو را به سمت کسب دانش مهارت خود جذب نمایید.

اگر دقیق تر برایتان بازگو کنم، فرض کنید که شما مدرس زبان انگلیسی هستید و در چند موسسه زبان انگلیسی در ساعات مختلف شبانه روز و در مکان های مختلف شهر تدریس می نمایید.

تکرار درس، سر و کله زدن با انواع دانشجو، هدر رفتن زمان بابت رفت و آمد و کمبود وقت بابت کسب تجربه جدید و از همه مهمتر از دست دادن دانشجوی جدید بدلیل پر بودن زمان دلیل های مستحکمی است تا شما را به سمت راه اندازی وبسایت آموزشی و یا آموزش آنلاین سوق دهد.

سایت آموزشی دارای چه امکاناتی میباشد؟

طراحی سایت آموزشی در فارسینو توسط مهدی مجیدزاده یکی از متخصص ترین افراد در حوزه وردپرس انجام خواهد شد. همچنین در فارسینو به هیچ وجه از قالب و افزونه های نال استفاده نخواهد شد. همچنین فارسینو با همکاری ژاکت از بهترین قالب و افزونه های پرمیوم و استاندارد استفاده کرده تا یک سایت آموزشی تمام عیار را طراحی نماید.

حالا این سایت آموزشی دارای یک سری امکانات خواهد بود تا بتوانید براحتی مهارت تان را در آن به اشتراک بگذارید.

_امکان تعریف انواع دوره آموزشی با انواع سرفصل

_امکان رایگان بودن سرفصل در دوره ها

_امکان پخش آنلاین در سایت

_امکان دانلود فایل های آموزشی

_امکان مشاهده صورتحساب توسط دانشجو

_امکان مقاله نویسی در راستای آموزش در بلاگ سایت

و….

راستی!!!! مهمتر از اون پشتیبانی سایت وردپرسیه که بهت پایین تر پیشنهاد میدم:

پشتیبانی سه ماهه رایگان سایت آموزشی

وقتی سایت آموزشی شما رو طراحی کردیم، حالا نوبت میرسه به اینکه سایت رو تحویل تون بدهیم، آموزش مجازی رو هم دیدی و وقتشه تا با سایت کارکنی، اما یهو یه اتفاقی میفته که سایتت خطا میده و خودت هم که بلد نیستی یا شاید اصن وقت اون روهم نداری که هی بگردی تا بالاخره مشکل رو یکجوری حل کنی…

واسه همین فارسینو به عنوان طراح سایت آموزشی میاد و بدون کوچکترین دغدغه ای مشکلت رو رایگان حل میکنه. پس همین حالا سایت آموزشی تو با یک قیمت عالی و کیفیت فوق العاده سفارش بده.

سوالات متداول سرویس

Retry Layer 1