ژاکت سرویس ژاکت سرویس

توضیح کوتاه :

امروز بسیاری از مدارس و مراکز آموزشی جهت ارائه خدمات خود به کاربران بدنبال وب سایتی جامع در عین حالت کاربری ساده می گردند که فرایند تعریف خدمات خود را بتوانند براحتی در آن انجام دهند همچنین مدیریت بخش های مختلف آن به سادگی امکان پذیر باشد.ما دراینجا وب سایتی خدمت شما تقدیم میکنیم که فرایند مدیریت آن بسیار ساده بوده و در عین حال طراحی حرفه ای و اختصاصی را شامل می گردد و از اخرین متد های دیزاین در طراحی آن استفاده می گردد .

فرایند قبل از شروع طراحی وب :

قبل از فرایند طراحی با شما طی ارتباطی مشاوره در خصوص تهیه میزبانی ارائه داده خواهد شد تا با دریافت یک میزبانی خوب ( هاست یا سرور ) بتوانید وب سایت خوبی را داشته باشید.

فرایند طراحی :

خدماتی که در این سرویس تقدیم شما بزرگوران می گردد طراحی یک وب سایت جامع آموزشی  با امکانات زیر می باشد :

* طراحی اختصاصی : دیزاین و طرح وب سایت قبل از پیاده سازی به شما ارائه می گردد تا در فرایند تعریف و پیاده سازی وب سایت قرار گیرید.

* پیاده سازی صفحات اصلی :
– صفحه نخست : شامل اسلایدر ، معرفی کوتاه مجموعه ی آموزشی ، استفاده از تیزر ( در صورت داشتن تیزر ) ، بخش بندی صفحه اصلی ، معرفی خدمات

— طراحی هدر : طرح هدر بصورت خاص طراحی شده و در وب سایت پیاده سازی می گردد که در این خصوص شیوه نمایش منو در  صفحات نمایش مختلف بصورت های مختلف نمایش داده می شود و این مورد باعث میگردد علاوه بر زیبا سازی وب سایت عملکرد وب سایت نیز افزایش یابد.

— طراحی فوتر : طراحی فوتر بر اساس موارد خواسته شده که شامل قرار دادن فیلد تماس با ما سریع ، لوکیشن یا موقعیت مکانی ، آیکون شبکه های اجتماعی ، اطلاعات تماس می باشد.

– صفحه درباره ما : ترکیب عکس و محتوای متنی که توسط شما به ما داده خواهد شد ( همچنین در صورت نیاز ما المان هایی جهت زیبا سازی صفحه استفاده می نماییم )

– صفحه تماس با ما : طراحی فرم تماس براساس دپارتمان های موجود در مجموعه / درج اطلاعات تماس
– پیاده سازی بخش فروش یا ارائه خدمات آموزشی :

این بخش که به وسیله ووکامرس پیاده سازی می گردد صفحاتی نیز ” صفحه محصول ، صفحه فروشگاه ، تسویه حساب ، سبد خرید ” طراحی می گردد و بر اساس رنگ بندی سازمانی شما پیاده سازی می گردد.

افزونه تیکت پشتیبانی awesome support نصب و صفحات آن پیاده سازی می گردد. دپارتمان های پاسخگویی نیز در این بخش تعریف می گردد. ( هدیه به شما )

پس  از طراحی صفحات و فروشگاه منو های وب سایت پیاده سازی و مرحله نهایی وب سایت شما آماده سازی می گردد.

همچنین افزونه هایی نظیر آمار و امنیت روی وب سایت شما پیاده سازی می گردد.

جهت اطلاع مدیر نیز افزونه بررسی ورود و خروج کاربران و نظارت بر آنها پیاده سازی می گردد.

فرایند بعد از طراحی :

پس از اتمام پروژه کلیه افزونه ها و قالب بروز رسانی گردیده و کلیه دسترسی ها در قالب یک فایل txt در اختیار شما قرار خواهد گرفت .

 

بسیاری از پنل های کاربری با قابلیت های محدودی راه اندازی شده اند یا یک دیزاین یکپارچه و ساده ای را دنبال می کنند بسیاری از مجموعه های حرفه ای نیاز مند آن هستند تا یک پنل کاربری پیشرفته داشته باشند که در پنل کاربری اختصاصی که نظیر آن در وب سایت اپسیلون به آدرس https://my.epsilongroup.ir پیاده سازی شده است ، اطلاعات و محتوا خاص خود را طراحی و به کاربران خود نشان دهند . این فرایند توسط افزودنی طراحی اختصاصی پنل کاربری امکان پذیر می باشد.

 

Retry Layer 1