ژاکت سرویس ژاکت سرویس

طراحی حرفه ای سایت با سرعت و سئوی عالی

یک سایت حرفه ای باید پایه و ریشه محکمی داشته باشد. استفاده از بهترین قالب ها و افزونه های کاربردی پرمیوم یکی از این موارد است. در کنار این موارد یک هاست مناسب و قوی نیز تاثیر مستقیم روی سئو و سرعت سایت خواهد داشت. قبل از شروع پروژه شما کارفرمای گرامی این موارد را توضیح خواهیم داد تا بتوانید بهترین انتخاب را برای تهیه هاست مناسب داشته باشید.

طراحی حرفه ای سایت توسط alisabourian

در صورت امکان از کمترین افزونه ها برای طراحی سایت شما استفاده خواهیم کرد تا بهترین بهره وری را داشته باشید. موارد ضروری سایت که میتواند بدون افزونه ایجاد شود را تا حد امکان انجام خواهیم داد.

طراحی سایت شما را با کیفیت ترین شکل ممکن انجام خواهیم داد. از بهترین قالب با سرعت و سئوی بالا استفاده کرد و تمام امکانات را در خود داشته باشد. در این سرویس سعی میکنیم که تا حد امکان از افزونه های کمتری برای افزایش قدرت و سرعت سایت استفاده کنیم. این سرویس شامل 3 ماه پشتیبانی رایگان است که شامل بروزرسانی افزونه و قالب و همچنین برطرف کردن خطاهای سایت و سرور خواهد شد.

خلاصه:

مواردی که در اختیار کارفرما قرار میگیرد عبارتند از:

1- مشاوره انتخاب بهترین هاست برای سرعت و سئوی بهتر سایت

2- پشتیبانی یک ساله با 50% تخفیف ویژه شامل؛ بروزرسانی یا نصب قالب و افزونه ها، تغییرات و ایجاد موارد جدید در سایت در صورت امکان و رفع خطاهای احتمالی سایت و سرور

3- راه اندازی یک سایت حرفه ای و سبک برای آینده کاری شما

4- ارائه آموزش های لازم استفاده از سایت برای ادمین

سوالات متداول سرویس

Retry Layer 1