ژاکت سرویس ژاکت سرویس

طراحی افزونه اختصاصی وردپرس

خیلی از اوقات نیاز دارید تا بخش‌هایی از سایت وردپرسی خود را به صورت اختصاصی پیاده‌سازی کنید، در این موارد طراحی یک پلاگین اختصاصی چاره کار است. تیم استودیو بلانفو میتواند به خوبی نیازهای شما را بررسی و راه کار های مناسب مربوط را ارئه کند. برای این کار ما لیست نیازهای اختصاصی را از کارفرما درخواست می کنیم و بعد از دریافت و بررسی نیاز ها، توضیحات لازم و هزینه طراحی و زمان لازم برای طراحی افزونه را اعلام خواهیم کرد. در صورت موافقت کارفرما ما کار را شروع و در زمان تعیین شده تحویل خواهیم داد.

بعد از اتمام پروژه، آموزش ویدیویی کار با افزونه + یک ماه پشتیبانی در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

سرویس پایه طراحی افزونه تنها شامل تغییرات جزئی در عملکرد وبسایت شما خواهد بود.

 

چگونه از بین افزودنی‌های سرویس را انتخاب کنیم؟

سطوح ارائه خدمات سرویس طراحی پلاگین بر اساس نوع کاربرد آنها مشخص شده و سرویس پایه تنها شامل تغییرات جزئی در عملکرد افزونه‌ی موجود خواهد شد. در ادامه توضیحات مختصر از هر افزودنی سرویس را خواهیم داشت. در صورتی که به اطلاعات بیشتر در این خصوص نیاز داشتید، حتماً با ما از طریق راه های موجود در ارتباط باشید.

 

1- فارسی سازی و RTL کردن یک افزونه

اگر برای عملکردی که در سایتتان احتیاج دارید، پلاگین نسخه‌ی انگلیسی در مارکت‌های خارجی وجود دارد، میتوانید برای فارسی سازی آن از این افزودنی سرویس استفاده کنید.
در این سرویس ما تمام نیازمندی‌های موجود برای فارسی سازی یک افزونه از قبیل ترجمه، راستچین کردن المان‌های آن و تبدیل تاریخ میلادی به شمسی و … را انجام خواهیم داد.

 

2- طراحی افزونه برای یک عملکرد خاص در ووکامرس

اگر عملکرد مورد نیاز شما وابسته خیلی زیادی به ووکامرس دارد و تمام عملکردهای آن مربوط به ووکامرس میشود، این افزودنی به شما پیشنهاد میشود.
برای مثال اگر به افزونه‌ای احتیاج دارید که برای فروش شما در وبسایت گزارش ماهیانه تهیه کند و در قالب یک ایمیل برای شما ارسال کند.

 

3- طراحی افزونه برای یک عملکرد خاص در هسته وردپرس

اگر عملکرد مد نظر شما، مربوط به تهیه یک ویژگی خاص در هسته وردپرس باشد و هیچ وابستگی به عملکردهای سایر پلاگینها نداشته باشد، این افزودنی میتواند مشکل شما را رفع کند.
برای مثال، افزونه‌ای که در انتهای هر پست، یک اسلایدر شامل عکسهای مرتبط با هشتگ‌های پست نمایش دهد.

 

4- طراحی افزونه اختصاصی برای یک عملکرد خاص

اگر عملکرد مد نظر شما، یک نیاز خاص و ترکیبی از چند افزونه مختلف است، میتوانید از این افزونه استفاده کنید. برای مثال یک عملکرد خاص برای فروشندگان افزونه دکان میتواند جزو این دسته از افزودنی سرویس ها قرار بگیرد.

 

 

*** نکته قابل توجه در این بخش این است که پس از پیاده سازی هر افزونه، مالکیت آن برای استودیو بلانفو خواهد بود و کارفرما حق انتشار آن را نخواهد داشت.

 

 

دیدگاه ها

fakourfard
    • رفتار کاری من چطور بود؟
    • کیفیت کار من چگونه بود؟
    • آیا خدمات ارائه شده، متناسب خواست شما بود؟

“سلام اولین تجربه من بود در ژاکت سرویس با تشکر فراوان از استودیو بلانفو واقعا سریع و حرفه ای بودن کاملا راضی هستم بسیار مسلط هستن به کارشون و حتما بهتون پیشنهاد میکنم.”

Retry Layer 1