ژاکت سرویس ژاکت سرویس

سرویس کد گذاری فایل های PHP

با توجه به علاقه مند شدن تعداد زیادی از افراد به مباحث برنامه نویسی و ساخت پلاگین و قالب، یکی از اصلی ترین مواردی که می بایست به آن توجه داشته باشیم، حفاظت از زحماتی است که برای نوشتن محصول انجام شده است. کدگذاری یکی از امن ترین راه حل هایی است که میتوانیم با استفاده از آن اطمینان داشته باشیم که کدهای محصول به سرقت نخواهد رفت .

رمزگذاری فایل به روش ionCube راه حلی قابل اعتماد به جهت محافظت از اسکریپت‌های PHP و سورس کدهای شما در برابر مشاهده، سرقت و ویرایش است.

بطور کلی Ioncube یک ماژول php است که فایل های رمزگذاری شده php را کدگذاری می کند و سرعت صفحات وب را بالا می برد. معمولا برای برنامه هایی که بر پایه php هستند نیاز است.جهت استفاده از ionCube encoded و نیز فایل های رمزگذاری شده PHP (secured PHP files)، نیازمند نصب فایلی به نام ionCube Loader روی سرور است.غالبا Ioncube Loader روی سرورهای اشتراکی و سرور های مجازی که از PHP5 استفاده میکنند، نصب میباشد.

ionCube Encoder سورس کد را به بایت‌کد کامپایل می‌کند و در صورت تمایل شما می‌تواند کدهای کامپایل شده را مبهم (Obfuscate) و رمزگذاری (Encrypt) کند و دارای ویژگی‌هایی برای حافظت از کلیدهای رمزگشایی به روش های مختلف از جمله کلیدهای پویا (Dynamic Keys) است.

فایل های کدگذاری و رمزگذاری شده توسط یون کیوب را می توان در پرکاربردترین سیستم عامل ها تا PHP 7.4 استفاده کرد و سازگاری منحصر به فرد در زمان اجرا، به فایل های کدگذاری شده 7.1/7.2 اجازه می‌دهد تا در نسخه PHP 7.4 بدون رمزگذاری مجدد اجرا شوند.

مزایا سرویس SmartSecurity:

با تهیه سرویس اسمارت سکیوریتی میتوانید علاوه بر اطمینان خاطر دقت عمل کارشناسان متخصص ما، از مزایای زیر نیز بهرمند شوید:

  1. سرعت بالای تحویل پروژه
  2. دقت در کدگذاری فایل ها
  3. تست و بررسی روند کدگذاری قبل از تحویل پروژه
  4. بدون ایجاد کمترین مشکل در کارکرد محصول
  5. اطمینان از امنیت کدهای محصول
  6. کامپایل سورس کد به بایت‌کد
  7. رمزگذاری (Encrypt) کدهای کامپایل شده
  8. پشتیبانی کامل از PHP 4 , 5 , 7 و PHP 7.4 Syntax

با خرید سطح پایه این سرویس تا سقف 10 فایل شما را بدون کمترین مشکل و بالاترین کیفیت و سرعت کدگذاری میکنیم.

اگر تعداد فایل های مورد نیاز شما بیش از 10 فایل می باشد میتوانید از پکیج های استثنایی ما بهرمند شوید.

Retry Layer 1