ژاکت سرویس ژاکت سرویس

ثبت فروشگاه، شرکت و مغازه در گوگل مپ

سئوی محلی یا لوکال سئو یکی از مهمترین اقداماتی است که باید برای سئوی سایت انجام دهیم. امروزه کاربران بسیار زیادی قبل از مراجعه حضوری به مغازه یا فروشگاه، در اینترنت سرچ می کنند و گوگل مپ به عنوان یکی از بهترین سرویس های لوکال سئو، فروشگاه هایی را به کاربر نشان می‌دهد که در اطراف کاربر باشد و با موضوعی که سرچ کرده است، مطابقت داشته باشد.

مثلا اگر همین الان در گوشی خود کلید سازی یا آرایشگاه را سرچ کنید، مغازه های زیادی را به همراه ساعت باز شدن، شماره موبایل و اطلاعاتی برای رفتن به آنجا به شما نمایش می دهد.

اگر شما در گوگل مپ حضور نداشته باشید، هیچ کاربری نمی تواند شما را پیدا کند و عملا تعداد زیادی مشتری بالقوه را از دست خواهید داد.

در سرویس ثبت فروشگاه، شرکت و مغازه در گوگل مپ، ما اطلاعات کسب و کار شما را در گوگل مپ ثبت کرده و سئوی محلی بر روی آن انجام خواهیم داد تا کاربران بتوانند فروشگاه شما را در گوگل مپ پیدا کنند.

توجه کنید: ثبت کسب و کار از طریق گوگل مپ کاملا رایگان است ولی تنها در صورتی تغییرات در گوگل مپ به کاربران نمایش داده می شود که به حساب کاربری Business Google  دسترسی داشته باشید و به عنوان Local Guide در گوگل مپ شناخته شوید.

در این سرویس ما اطلاعات فروشگاه یا شرکت شما را بلافاصله بعد از خرید سرویس ( در صورت تکمیل کردن اطلاعات درخواستی ) در اکانت بیزینس گوگل ثبت کرده و نمایش آن را به شما اطلاع خواهیم داد. معمولا 2 الی 4 ساعت بعد از خرید سرویس، کار ثبت به اتمام می رسید و بین 24 الی 48 ساعت ( در روزهای کاری گوگل یعنی روزهای دوشنبه الی جمعه ) طول می کشد تا تغییرات در گوگل مپ قابل مشاهده باشد.

سوالات متداول سرویس

دیدگاه ها

HadiFighter
    • رفتار کاری من چطور بود؟
    • کیفیت کار من چگونه بود؟
    • آیا من به مهلت تحویل کار متعهد بودم؟
    • آیا خدمات ارائه شده، متناسب خواست شما بود؟
Retry Layer 1