ژاکت سرویس ژاکت سرویس

تولید انواع محتوا به صورت اختصاصی + تقویم محتوا + استراتژی تولید محتوا

  • ارائه استراتژی تولید محتوا: در استراتژی تولید محتوا، مواردی همچون تحلیل رقبا، تحقیق کلمات کلیدی، ارائه ساختار کلی وبلاگ، شناخت مشتری، تعیین اولویت‌های تولید محتوا و تحلیل وضعیت فعلی محتوا در کسب و کار شما می پردازیم. در واقع استراتژی تولید محتوا یک ابزار بسیار مناسب جهت آنالیز و شناسایی نقاط ضعف و قدرت ساختار محتوایی وب سایت شما می باشد.
  • تقویم محتوا: ارائه مضوعات و دسته بندی های تولید محتوا جهت انتشار در وب سایت ( بازه زمانی یک ماه)
  • تولید محتوا آموزشی – خبری: تولید محتوا ویژه وب سایت های خبری – آموزشی به صورت مقاله ای با رعایت نکات سئو به همراه استفاده از سیستم شناسایی کلمات کلیدی هوشمند. در واقع کلمات کلیدی مورد استفاده در متن مقاله شما با استفاده از سیستم هوش مصنوعی شناسایی شده و در جهت بهتر شدن مقاله مورد استفاده قرار می گیرد.
  • تولید محتوا ویژه محصولات: تولید محتوا ویژه وب سایت های فروشگاهی به صورت محصولی با رعایت نکات سئو به همراه استفاده از سیستم شناسایی کلمات کلیدی هوشمند. در واقع کلمات کلیدی مورد استفاده در متن مقاله شما با استفاده از سیستم هوش مصنوعی شناسایی شده و در جهت بهتر شدن مقاله مورد استفاده قرار می گیرد.

 

نحوه انتخاب محصولات / سرویس های لیمورد:

ارائه استراتژی تولید محتوا: به صورت یکبار پرداخت بوده و از طریق بخش افزودنی ها قابل انتخاب می باشد.

تقویم محتوا: در بازه زمانی یک ماه قابل پرداخت و انتخاب می باشد. (دقت داشته باشید که فرآیند ارائه تقویم محتوا در تاریخ های 1ام و 15ام هر ماه قابل میسر می باشد)

تولید محتوا آموزشی – خبری: هزینه به صورت مقاله ای و بر اساس یک مقاله می باشد. به طور میانگین، میزان کلمات یک مقاله بین 800 الی 1000 کلمه می باشد.

تولید محتوا فروشگاهی – محصولات: هزینه به صورت مقاله ای و بر اساس یک مقاله می باشد. به طور میانگین، میزان کلمات یک مقاله بین 600 الی 800 کلمه می باشد.

تولید محتوا نقد و بررسی اختصاصی: هزینه به صورت مقاله ای و بر اساس یک مقاله می باشد. به طور میانگین، میزان کلمات یک مقاله بین 1600 الی 1800 کلمه می باشد.

 

نحوه محاسبه هزینه = هزینه پایه + افزودنی های مورد نیاز

برای مثال: هزینه تولید یک مقاله خبری – آموزشی = 30.000 تومان + 15.000 تومان

سوالات متداول سرویس

Retry Layer 1