ژاکت سرویس ژاکت سرویس

بهینه سازی سرعت وبسایت ( مثل موشک 🚀) + هدیه

ارائه خدمات بهینه سازی و افزایش سرعت سایت توسط بروز وردپرس

سرعت سایتتو مثل موشک کن 🙂

چرا باید سایتت سرعتش مثل موشک باشه ؟ خب دلایل زیادی داره اما مهم ترینش اینه کاربرا حوصله ندارن سایتی که دیر لود میشه رو منتظر بمونن و سریع میزنن بسته شه ! اما اگه سریع سایتت باز شه خیلی دوست خواهند داشت سایت شما رو …

** از شما دعوت میکنم برای مشاهده هر چه بهتر کیفیت کاری ما یه سری به نمونه کارهامون بزنید ( کلیک کنید ) **

و اما در ادامه مهم ترین دلایلی که سایت شما باید سرعتش بالا باشه رو درج کردیم …

اولین گام سئو، بهینه سازی داخلی سایت می‌باشد و یکی از موارد بسیار مهم در بهینه سازی داخلی افزایش سرعت سایت و بهبود لود وبسایت است، شرکت گوگل چند سال پیش اعلام کرد که افزایش سرعت بارگذاری وبسایت و بهینه سازی سرعت سایت در نتایج جستجو تاثیری مثبت خواهد گذاشت و از طرفی طبق آمارهای جهانی سایت هایی که سرعت پایین در زمان بارگذاری دارند و صفحات آن‌ها با مشکل سرعت و حجم بالا روبه‌رو است و به شکل میانگین بارگذاری صفحات آن‌ها بیش از ۱۰ ثانیه‌ به طول می‌انجامد تا کامل لود شود؛ کاربران، صفحات چنین سایت هایی را می‌بندند و این مشکل سرعت ، باعث افزایش نرخ دفع کاربری (bounce rate) می‌گردد که یک نقطه منفی در بهینه سازی سایت (سئو) و تجربه کاربری است و باعث استقبال کمتر کاربران از خدمات و محصولات یک سایت می‌شود.

حال تیم بروز وردپرس با تجربه‌ای که در زمینه بهینه سازی و بالا بردن سرعت سایت دارد، می‌تواند راهکارهای لازم و مفید برای سرعت بخشیدن به سایت شما را اعمال کند. در همین راستا؛ برای شما عزیزان خدماتی را با هزینه مناسب ارائه می دهیم. بالا بردن سرعت سایت باعث بهبود سئو سایت و در نتیجه باعث افزایش فروش و رضایت کاربران می‌گردد، در این خدمات ما بیش از ۳۰ فاکتور مهم که بیشتر این فاکتورها برگرفته از فاکتورهای گوگل است، را بررسی کرده و در جهت بهبود سرعت سایت و کاهش زمان بارگذاری اقدامات لازم را انجام می‌دهیم، سپس بعد از انجام دادن مراحل ذکر شده، سایت شما را دوباره بررسی کامل و تست خواهیم کرد و نتیجه بهبود نهایی را به شما ارائه خواهیم داد.

انجام بهینه سازی وبسایت های وردپرسی که شامل اقدامات زیر خواهد شد

  • بهینه سازی دیتابیس
  • بهینه سازی تصاویر
  • بهینه سازی کد ها ( Css – JS – HTML )
  • بهینه سازی پلاگین ها
  • بهینه سازی کد های قالب
  • اعمال تنظیمات کش برای تمامی فایل ها
  • فعال سازی Lazy Load اصولی برای کد ها و تصاویر

بهینه سازی سرعت وبسایت

نتیجه اقدامات بهینه سازی برای یکی از مشتریان عزیزمون که سایتشون از رنک F به رنک A جی تی متریکس رسید همچنین لود سایت از 32 ثانیه به 2.4 ثانیه کاهش یافت

توجه : برای رسیدن به رنک A باید هاست شما استاندارد و سرعت بالایی برخورد دار باشد و در تمامی هاست ها امکان رسیدن به رنک بالا جی تی متریکس وجود ندارد.

سوالات متداول سرویس

دیدگاه ها

miladsohrabi
    • رفتار کاری من چطور بود؟
    • کیفیت کار من چگونه بود؟
    • آیا من به مهلت تحویل کار متعهد بودم؟
    • آیا خدمات ارائه شده، متناسب خواست شما بود؟

“ممنون از سرویس دهی عالی تون. پیشنهاد تغییر هاست هم واقعا لازم بود و تمامی ایرادات رفع شده. ممنونم”

Retry Layer 1