ژاکت سرویس ژاکت سرویس

انتشار 30 رپورتاژ EDU + ایندکس سریع + 300 رپورتاژ لایه دوم

ثبت و انتشار رپورتاژ EDU با کیفیت و ضمانت

تفاوت ما در کنار کیفیت و تضمین انجام لایه دوم مؤثر هست، که قدرت رپورتاژ شما رو چند برابر می کند.

لطفا دقت کنید هزینه ما همراه لایه دوم می باشد و همکاران ما این لایه را به شما نمی دهند.

 

خرید بک لینک و رپورتاژ قوی آن هم از سایت های دانشگاهی برتر و سایت های آموزشی مطرح جهان بر هیچ کس پوشیده نیست. داشتن بک لینک های قوی می تواند سایت شما را خیلی سریع در گوگل و موتورهای جستجو بالا بیاورد.

ما در این سرویس بک لینک و رپورتاژ با کیفیت از برترین سایت های EDU و علمی جهان را به شما تقدیم می کنیم تا در سئو و رتبه سایت خود بهبود ایجاد کنید. تمامی بک لینک ها و رپورتاژها دارای ضمانت هستند درصورت مشکل جایگزین می شوند.

به تعداد 10 برابر سفارش شما رپورتاژ لایه دوم در سایت های با دامین اتوریتی بین 30 تا 90 براتون زده می شود (غیر EDU) تا قدرت رپورتاژی که براتون ثبت میشه چند برابر شود و سریعتر نتیجه دلخواهتون رو بگیرید.

فقط یکبار ثبت سفارش کنید و  تفاوت رپورتاژ EDU همراه لایه دوم و بدون لایه دوم را مقایسه کنید تا بفهمید تاثیر مثبت این لایه دوم چقدر مشهود است. اکثر رپورتاژهای EDU در حالت عادی دیر ایندکس می شوند و به واسطه انگلیسی بودن سایت قدرتی که باید رو برای یک دامنه فارسی ایجاد نمی کنند ولی وجود یک لایه دوم تقویتی و فارسی بر روی آنها باعث می شود قدرت واقعی بک لینک EDU را مشاهده کنید.

🔴🟢🟡 نــــکتــه بسیار مـــهم 🔴🟢🟡

🔔 هــزینه پایه (160,000 تومان) برای یک عدد رپورتاژ EDU و 10 عدد لایه دوم است اگر همه 30 تا رو میخواهید از بخش افزودنی انتخاب کنید.

  • هدیه ویژه مشتریان وفادار:
  • عزیزانی که 3 بار از ما خرید داشته اند (مجموع خرید بالای 5 میلیون تومان) می توانند با ارسال پیام یک عدد پروژه بکلینک با کیفیت افزایش دامین اتوریتی را رایگان از ما دریافت کنند.

بیش از 50 سایت با دامین اتوریتی 20 تا 95 (اکثرا بالای 40) وجود دارد که ما در آنها رپورتاژ ثبت می کنیم. 

 

درج رپورتاژ بیش از 50 سایت با دامین اتوریتی 35 تا 95

** هیچ محدودیتی در تعداد لینک داخل رپورتاژ وجود ندارد ولی بهتر است زیر 4 عدد لینک بگذارید. در نظر داشته باشید وقتی تعداد لینک ها بیشتر از 4 عدد باشند نمی توانیم تضمین کنیم که رپورتاژ به خاطر اسپم بودن حذف نشود.

** لطفا متن را در قالب ورد به طوری که لینک ها داخل متن هایپر شده باشند برای ما ارسال کنید. (برای هر سفارش EDU یک عدد فایل رپورتاژ لایه دوم نیز میتونید بفرستید که در 10 سایت جدا براتون ثبت میشن و به رپورتاژ اصلی شما لینک می دهند)

** لطفا در نظر داشته باشید به ازای هر رپورتاژ که سفارش میدید بین یک تا سه روز به زمان پروژه اضافه می شود.

** دقت کنید هزینه ای که ما برای رپورتاژ در نظر گرفته ایم بسیار کمتر از همکاران خودمان می باشد که در همین سایت در حال فعالیت می باشند.

✅ لطفا دقت فرمایید بک لینک هایی که توسط ما ثبت می شوند دائمی هستند.

✅ تضمین جایگزینی رپورتاژ تا سه ماه در صورت حذف

✅ در این سرویس بک لینک ها را بسیار با حساسیت و با انکرتکست و کلمه کلیدی شما ثبت می کنیم بک لینک ها تماما تاثیر مستقیم در اعتبار دامنه شما دارند و می توانید اثر آن را بعد از مدتی مشاهده کنید.

== ویژگی های اختصاصی تیم ما ==

  • کارها توسط متخصص هر حوزه انجام می شود.
  • قبل از ثبت سفارش مشاوره کامل در مورد کاری که می خواهد انجام شود به شما داده می شود.
  • همیشه کارهایی که انجام می دهیم را بعد از تحویل سفارش پشتیبانی می کنیم.
  • هزینه خدمات ما نسبت به رقبای خودمون مناسب می باشد و کیفیت کاری که انجام می دهیم بالاتر از هزینه ای هست که دریافت می شود.
  • رضایت مشتری همواره اولویت ماست و تا مشتری راضی نباشد کار تحویل نمی شود.

———————————————————————

با چشم باز انتخاب کنید کسب و کار شما آینده شماست!

———————————————————————

سوالات متداول سرویس

دیدگاه ها

Retry Layer 1